Publicis România, “Agenția Anului” la Golden Drum 2016

Publicis România, “Agenția Anului” la Golden Drum 2016

Publicis România este “Agenția Anului” la ediția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Agenția a obținut 17 nominalizări și 13 trofee – 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 6 Silver Drums, la care se adaugă marele trofeu “Golden Rose”, cea mai râvnită distincție a festivalului. Campaniile premiate și nominalizate au fost realizate pentru: Carrefour (4 trofee), Oppo, FIA&ACR, Arcub,

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, organizata de IQads, si-a desemnat castigatorii, dupa 3 zile de competitie, cu 28 de agentii venite sa faca spectacol si 300 de participanti in bucatarie si in galerie. Au fost acordate 90 de premii in total, atat la proba principala, cat si la probele speciale, atat pentru priceperea din bucatarie, cat si pentru creativitate.

GolinHarris Londra, Agentia Internationala de PR a Anului

GolinHarris Londra, Agentia Internationala de PR a Anului

<p> Agentiei GolinHarris din Londra ii revine titlul “International Agency of the Year” oferit de PRWeek Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri intenationale de PR.</p> <p>  </p> <p> Principalul avantaj care a transformat GolinHarris in Agentia Anului a fost crearea si implementarea modelului g4, care aduce clientilor o abordare holistica si expertiza digitala complexa.</p> <p>  </p> <p> g4 revolutioneaza