Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, organizata de IQads, si-a desemnat castigatorii, dupa 3 zile de competitie, cu 28 de agentii venite sa faca spectacol si 300 de participanti in bucatarie si in galerie. Au fost acordate 90 de premii in total, atat la proba principala, cat si la probele speciale, atat pentru priceperea din bucatarie, cat si pentru creativitate. Premiul cel mare, Agentia Anului la Gatit, oferit de Lidl, a fost castigat de Geometry Global, cu echipa Cu De Toate.

In primele doua zile ale evenimentului (15 si 16 iulie), echipele au preparat retetele pregatite si testate de acasa, in care au reintepretat creativ cate un ingredient secret si le-au prezentat juriului. In ziua finalei, cele mai bune 12 echipe calificate s-au intrecut pe o singura reteta: souffle de ciocolata sau lava cake, cunoscut si temut de unii ca moelleux au chocolat.

Agentia Anului la Gatit, premiul oferit de Lidl, a ajuns la Geometry Global, trofeul fiind adus de echipa lor, Cu de toate. Dupa ce in prima zi au gatit mamaliga fusion (sau Mamaling pe degete 2015), in finala au impresionat cu cel mai bun lava cake, adaugand un ingredient-semnatura pe langa lista de baza.

Georgiana Tugearu (PR & CSR Manager Lidl Romania), Carmen Georgescu (Marketing and Communication Manager Electrolux), Romana Rista (Director de Operatiuni Privileg si Project Manager Chef Parade Romania), Maria Belu-Burtea (Editor in Chief, Click! Pofta buna), Alexandra Sarbu (Project Manager Gustos.ro) si Emanuel Babucea (Brand & Sales Manager, Zepter Romania), au jurizat cele 3 zile de competitie si au fost impresionati de evolutiile echipelor.

Pe IQads puteti citi mai multe in seria editoriala dedicata evenimentului. Pe site-ul Cupei puteti vedea toate premiile speciale acordate in competitie si fotografii de la eveniment, dar si panorame 360 cu farfuriile echipelor.

Foto: Agentia Anului – Geometry Global, Cu De Toate