Marketing

Publicis România, “Agenția Anului” la Golden Drum 20163 min

22/10/2016 2 min read

Publicis România, “Agenția Anului” la Golden Drum 20163 min

Reading Time: 2 minute

Publicis România este “Agenția Anului” la ediția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Agenția a obținut 17 nominalizări și 13 trofee – 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 6 Silver Drums, la care se adaugă marele trofeu “Golden Rose”, cea mai râvnită distincție a festivalului. Campaniile premiate și nominalizate au fost realizate pentru: Carrefour (4 trofee), Oppo, FIA&ACR, Arcub, Plantăm Fapte Bune în România, Muzeul Național de Istorie Naturală “Grigore Antipa” & WWF România, Dacia.

publicis
Publicis România – Agenția Anului la Golden Drum

 

“Este un rezultat extraodinar, care mă onorează și mă face fericit. Poate că acum câțiva ani mulți ar fi spus că un astfel de succes nu va fi posibil, însă mereu am crezut că “nothing is impossible”. Împreună cu o echipă minunată și multă muncă, chiar am reușit. Toate cele 7 campanii au fost premiate, în aproape toate categoriile în care au fost înscrise. Sunt, de asemenea, extrem de fericit pentru rezultatele din zona digitală, deja o tradiție susținută de succesul repurtat în ultimii ani împreună cu Nurun, agenția digitală, parte a Publicis Groupe România”, a declarat Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis România

În total, în cadrul festivalului, au fost acordate 72 Silver Drums42 Golden Drums și 15 Grand Prix .

Leo Burnett Beirut a câștigat Good Cause Grand Prix Award  pentru Kafa Legally Bride, iar  McCann Worldgroup a primit titlul de Golden Net Award pentru cea mai de succes rețea înscrisă în festival.

McCann Worldgroup România a câștigat 1 Grand Prix, 4  Golden Drums și 3 Silver Drums. 

GMP Advertising și-a adăugat în portofoliu două trofee: un Grand Prix și un Silver Drum Award, ambele pentru campania RomaniansAdoptRemainians.eu. Lista completă a câștigătorilor, aici.

Agenția Voskhod  din Rusia a câștigat Tartini Award , acordat pentru cea mai de succes agenție independentă., iar Ural Music Night a  primit Golden Drum Brand Grand Prix Award.

În categoria premii speciale, secțiunea Best Piece, Golden Drum Adriatic Award a mers la Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One pentru Sea Hero Quest, Silver Drum Adriatic Award a fost câștigat de Imago Ogilvy pentru Jana Wing of Love, în timp ce McCann Belgrad a primit Bronz Drum Adriatic Award pentru Lav Popcorn.

În secțiunea Best Practice,  Golden Drum Adriatic Award a fost câștigat de Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One pentru Sea Hero Quest. Silver Drum Adriatic Award a fost câștigat de McCann Belgrad pentru Lav Popcorn, iar Saatchi&Saatchi Belgrade/Publicis One a câștigat un Bronz Drum Adriatic Award pentru ”The most important call in your life”.

Golden Watch Award a fost câștigat de Vasilije Ćorluka, Executive Creative Director la Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One Macedonia pentru campania Sea Hero Quest.

Câștigătorii din afara competiției, ai Ljubljana Poster Award, sunt: Tsvetan Aleksandrov pentru lucrarea ”Ljubljana is sport”, Dijana Dimitrievska, Denica Bojarovska și Nino Ilievski pentru lucrarea BeTheBeat_mockup și  Dijana Dimitrievska cu campania ”We are one”.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE