Școala Informală de IT își consolidează poziția la nivel național

Școala Informală de IT își consolidează poziția la nivel național

După cinci ani de pionierat, Școala informală de IT (SIIT), platformă de educație non-formală în IT, lansată la Cluj își consolidează poziția de lider la nivel național, prin diversificarea numărului de cursuri și specializări. Lansată în 2013, la Cluj, ca răspuns la nevoia de specialiști în domeniul IT, Școala informală de IT a coagulat, într-un timp scurt, la nivel național

Puterea brandului

Puterea brandului

Despre brand s-a vorbit și s-a scris foarte mult. Sunt nenumărate studii despre cum o companie trebuie să aibă grijă de brandul pe care îl are. Și dacă corporațiile au departamente dedicate pentru acest subiect, antreprenorii trebuie să înțeleagă că este nevoie de o cunoaștere foarte bună a brandului pe care îl au. Pentru a-i ajuta pe aceștia, în 29

Ionuț Stanimir, coordonatorul direcției de marketing a BCR

Ionuț Stanimir, coordonatorul direcției de marketing a BCR

Anca Rarău, directorul executiv de marketing al BCR, va prelua din luna iulie postul de consilier al presedintelui Sergiu Manea , iar Ionuț Stanimir, directorul de comunicare al băncii, va asigura și coordonarea interimară a direcției marketing. Începând cu luna iulie a.c., Anca Rarău, directorul de marketing al BCR va prelua funcția de Consilier al Președintelui. Odată cu această decizie,

CohnandJansen JWT a preluat integral contul BCR

CohnandJansen JWT a preluat integral contul BCR

Din martie 2015, serviciile de creatie publicitara pentru BCR sunt furnizate de CohnandJansen JWT. Astfel, agentia de publicitate ce detinea contul pe BTL se ocupa acum si de toate declinarile brandului BCR.   Conform  unui studiu realizat in 2014 de Sensor Austria, perceptia pozitiva asupra brandului BCR este in crestere, atat in randul tinerilor, cat si al populatiei mature. Prin

360° in marketing bancar

360° in marketing bancar

Cele mai eficiente strategii sunt cele care reusesc sa cuprinda toate aspectele afacerii dintr-o perspectiva completa, de 360 de grade. Este ceea ce s-a intamplat in departamentul de la BCR, odata cu reorganizarea generala care a avut loc in banca. Care au fost rezultatele si cum s-a eficientizat activitatea in urma acestei abordari ne spune Anca Rarau, directorul executiv al

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Banca Comerciala Romana (BCR) si-a bazat noua strategie de comunicare a valorilor companiei prin realizarea unor cercetari de piata si a sondajelor interne. “Se dorea ca cea mai puternica banca din Romania sa vina in intampinarea clientilor cu leadeship-ul pentru care e cunoscuta. Din studiile efectuate a reiesit ca punctul forte este calitatea interactiunii cu clientii si calitatea produselor pe