Liber la crowdfunding

Liber la crowdfunding

Drumul de la idee la business trece prin furcile caudine ale finanțării. Crowdfunding-ul oferă un start bun, dar și avantajul de a testa viabilitatea ideii pe piața reală. Mai multe campanii derulate prin Startarium o demonstrează din plin. Nouă zile au fost suficiente pentru ca Maria Dinu să strângă cei 3.000 de euro pe care își propusese să-i atragă prin

Creștem antreprenori

Creștem antreprenori

O bancă aflată în fruntea valului de inovații din sistemul financiar a decis să pună umărul la creșterea mediului antreprenorial din România. Michal Szczurek, CEO al ING România, subliniază că Startarium pune bazele unui ecosistem inovator pentru startup-urile românești. Cum a apărut în cadrul ING ideea Startarium? Inițial, proiectul s-a numit Growing Forward și a pornit de la Cătălin Vasile,

Curajul de a merge mai departe

Curajul de a merge mai departe

Cea mai dificilă decizie pe care a luat-o ca antreprenor a fost să nu vândă în 2007 compania Integrata. Doina Cepalis a riscat și a început totul de la zero. A transformat o filatură de in și cânepă într-o fabrică de scaune auto pentru copii, iar acum grupul Te-Rox are o cifră de afaceri de peste 35 de milioane de

Bun venit în Orașul Antreprenorilor!

Bun venit în Orașul Antreprenorilor!

Este singura localitate din România în care numărul locuitorilor s-a triplat, iar vremea este mereu propice pentru a crește afaceri de succes. Numele ei este Startarium, o platformă online de educație și sprijin pentru antreprenorii din România. Construit sub conceptul-umbrelă de “Orașul Antreprenorilor”, este locul în care antreprenorii existenți sau în curs de devenire găsesc toate resursele pentru a lansa

Premii de 100.000 de euro pentru antreprenori la Startarium PitchDay

Premii de 100.000 de euro pentru antreprenori la Startarium PitchDay

NALU a câștigat locul 1 și premiul cel mare de 70.000 de euro în cadrul celei de-a doua ediții Startarium PitchDay, din 130 de startup-uri înscrise, dintre care 70 au ajuns în semifinașă și 10 s-au calificat în finală. NALU este un brand românesc lansat în iulie 2016, care produce lenjerie contemporană pe care o vinde deja în 8 țări,

Scalează, extinde-te, visează. Și fă business!

Scalează, extinde-te, visează. Și fă business!

Acum 17 ani, Doina Cepalis cumpăra o fabrică de textile din Pașcani, Cornel Amariei abia intra pe băncile școlii, iar Ionuț Leahu era la liceu. Ce au în comun cei trei, dar și ce îi face speciali am aflat în Ziua de Antreprenoriat din cadrul maratonului de business de săptămâna aceasta, Zilele Biz. Doina Cepalis și-a construit cu trudă și

Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Antreprenorii și crizele de imagine

Antreprenorii și crizele de imagine

Numărul antreprenorilor care s-au confruntat cu cel puțin o criză de imagine în ultimul an a crescut de la 60% în 2016 la 68% în 2017, arată un studiu GMP PR realizat împreună cu CITR Group. Majoritatea (60%) consideră că la baza unei crize stau problemele interne și deciziile de business, mai puțin social media (26%) sau produsul în sine

18 ani de business

18 ani de business

Antreprenori, manageri, consultanți, profesioniști au scris istorie în business și în paginile revistei Biz în ultimii 18 ani. Am promovat mereu oamenii pentru care businessul înseamnă performanță curată, bazată pe curaj, muncă, strategie și inovație. Și vom continua pe același drum. Pe coperta primei reviste Biz zâmbește un om de afaceri puțin cunoscut la acel moment în România în afara

Ziua Afacerii Tale 2017

Ziua Afacerii Tale 2017

Suntem înconjurați de afaceri, mai mici sau mai mari, de la locul de unde ne cumpărăm cafeaua dimineața, până la magazinul din colț sau patiseria acea care face numai bunătăți. Fiecare afacere joacă un rol important în cadrul comunităților și din acest motiv, METRO Cash & Carry România organizează cea de-a doua ediție a ”Ziua Afacerii Tale”. Această ediție a