Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brandul auto Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017 și singurul care depășește un miliard de euro, potrivit Brand Finance România 50. Dacia a fost lansat în 1986, iar preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului. Astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel mai puternic brand de lactate al lumii, potrivit celei mai recente ediții a topului publicat de Brand Finance, care analizează cele mai valoroase branduri globale din industria alimentară.   În fecare an, firma de evaluare și strategie Brand Finance

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize realizate de compania de consultanta si branding Brand Finance. ESPN, Pixar, Muppets, Marvel sunt parte din imperiul Disney, dar poate cea mai importanta achizitie pentru brand a fost cea a Lucasfilm, deci si a universului Star Wars (Razboiul Stelelor).

Top 10 cele mai valoroase branduri din lume

Top 10 cele mai valoroase branduri din lume

Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce Lego a devenit cel mai puternic brand global, potrivit companiei britanice de consultanta Brand Finance. In topul celor mai valoroase branduri din lume, Apple si-a consolidat pozitia de lider, cu o valoare estimata la peste 128 de milioane de dolari, in timp ce Samsung ocupa pozitia a