Românii, dispuși să plătească mai mult pentru produse românești

Românii, dispuși să plătească mai mult pentru produse românești

80% dintre români caută în mod special produsele românești când merg la cumpărături și trei din patru iubitori de produse românești ar plăti chiar și 30% în plus pentru produse fabricate în România. De ce? Deoarece iubesc România și își doresc să contribuie la bunăstarea României. 47% dintre ei cred că așa pot susține companiile românești și 37% vor să

Seară YP dedicată Brandurilor Românești

Seară YP dedicată Brandurilor Românești

IAA Young Professionals organizează Seara YP dedicată Brandurilor Românești, miercuri, 28 noiembrie 2018, de la ora 19:00, la NOD Makerspace. Evenimentul prezintă spre dezbatere perspectiva brandurilor românești în contextul actual al României Centenare, preferințele românilor cu privire la brandurile autohtone si relevanța acestora pe plan local, dar și international.  Speakerii evenimentului sunt: Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, Alex Dima,

Energie de la Bistrița la export

Energie de la Bistrița la export

Mașini din Franța, Germania sau Marea Britanie au energie de la baterii fabricate la Bistrița de o companie din România. Eduard Croitoru, Sales and Marketing Director al Rombat, spune că exporturile reprezintă deja 60% din producția companiei. Cum arată piața de baterii din România și cum a evoluat Rombat în ultimii ani? Piața de baterii din România, mă refer la

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brandul auto Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017 și singurul care depășește un miliard de euro, potrivit Brand Finance România 50. Dacia a fost lansat în 1986, iar preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului. Astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Pana pe 15 septembrie, antreprenorii romani care vor sa-si dezvolte brandurile se pot inscrie in competitia Brandathlon, ajunsa anul acesta la a sasea editie. Misiunea programului, dezvoltat de agentia Inoveo, este de a sprijini antreprenorii care vor a treaca la alt nivel al business-ului. Mai exact, programul se adreseaza brandurilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie,

Era activismului romanesc

Era activismului romanesc

An de an ne uitam la relatia dintre branduri si oameni. Si suntem necontenit fascinati de dinamica acestei relatii. Ani de zile oamenii au urmat brandurile si le-au ascultat. Au fost inspirati de ele, s-au adunat in fan grupuri, “s-au iubit”. Text de Adina Vlad In ciuda acestor sentimente puternice, epoca romantica s-a incheiat. Realitatea cruda din ultimii ani de

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Suntem in al saselea an de cand realizam acest studiu si continuam seria clasamentului brandurilor romanesti cu formula extinsa de top 100. Daca anul trecut a fost un an de redefinire si actualizare la contextul actual al pietei, anul acesta topul se afla in faza de stabilizare si consolidare. Mai mult, privind clasamentul per total, observam ca tendintele pe care

Brandurile romanesti la puterea 100

Brandurile romanesti la puterea 100

Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero,

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

Pe primul loc in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, pentru al patrulea an consecutiv, se afla Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu si Zuzu.   Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in