Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Google, cel mai valoros brand din lume

Google, cel mai valoros brand din lume

Cu o valoare de 159 miliarde de dolari si o crestere anuala de 40%, Google este cel mai valoros brand din lume, conform rezultatelor BrandZ ™ – Top 100 branduri globale realizat de Millward Brown. Dupa ce timp de trei ani a ocupat primul loc, Apple coboara pe 2 in contextul unei scaderi de 20% din valoarea brandului, la 148

Apple, in continuare la putere

Apple, in continuare la putere

<p> Apple ramane lider in topul BrandZTM, topul celor mai valoroase 100 branduri globale, cu o valoare estimata la 185 miliarde dolari.</p> <p>  </p> <p> Apple a crescut cu doar +1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de +51% a principalului sau rival, Samsung, care este acum pe pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21