Telekom: continuăm strategia comercială agresivă, dar cu ochii pe profitabilitate

Telekom: continuăm strategia comercială agresivă, dar cu ochii pe profitabilitate

Businessul Telekom Romania s-a stabilizat din punct de vedere financiar în 2017, în special ca urmare a strategiei de simplificare a ofertelor grupate sub umbrela Netliberare pe segmentul consumer, respectiv Businessliber pe zona B2B. “În 2018, vrem să creștem cota de piață, dar numai pe baze profitabile, nu doar de dragul creșterii. Ne vom concentra pe partea de abonamente în

Crestere pe mobil, scadere pe fix la Telekom Romania

Crestere pe mobil, scadere pe fix la Telekom Romania

Telekom Romania a inregistrat in primul trimestrul din 2016 venituri de 250,1 milioane de euro, dintre care 137,1 milioane euro prin Telekom Romania Communications (telefonie fixa, internet fix si televiziune) si 113 milioane de euro prin Telekom Romania Mobile Communications (telefonie mobila si internet mobil). Veniturile Telekom Romania Communications din primele trei luni ale anului venituri cu 7,8% mai scazute