Cum cumpără românii de sărbători

Cum cumpără românii de sărbători

Vizitatorii magazinelor online cumpără cel mai mult în zilele de luni (cu 38% mai mult față de medie) și cel mai puțin în cele de sâmbătă (cu 22% mai puțin), arată o analiză RTB House, companie de retargeting care utilizează deep learning. La mijlocul lunii decembrie, popularitatea magazinelor online se diminuează: vizitele scad cu 22%, iar cumpărăturile cu 41%. Imediat

Viitorul advertisingului: automatizarea

Viitorul advertisingului: automatizarea

Au trecut 21 de ani de la primul banner publicat online. Apărea pe site-ul hotwired.com și îi prezenta utilizatorului mesajul: „Ai dat vreodată click AICI?“ O săgeată indica următorul text: „O VEI FACE“. Bannerul făcea parte dintr-o campanie de prezentare a potențialului pe care îl are lumea digitală, derulată de AT&T. Text de Cătălin Emilian, director de țară RTB House

Management comun pentru RTB House Romania si Bulgaria

Management comun pentru RTB House Romania si Bulgaria

Catalin Emilian, directorul RTB House Romania, preia si conducerea filialei din Bulgaria a companiei. RTB House este o companie de tehnologie, care livreaza servicii de conversie catre branduri din toata lumea, prin retargetare completa si campanii gandite pentru nevoile specifice ale fiecarui client in parte. RTB House opereaza la nivel global, cu birouri in Varsovia, Praga, Moscova si São Paulo.