Consumul FMCG, pe plus

Consumul FMCG, pe plus

Consumul casnic in Romania a crescut in valoare cu 1,5% pentru produsele FMCG in 2015 fata de anul anterior, potrivit unui studiu GfK. Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic in 2015 a tuturor categoriilor de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 3.000 de

Romanii merg la cumparaturi mai des decat restul europenilor

Romanii merg la cumparaturi mai des decat restul europenilor

Cosul de cumparaturi pentru produsele FMCG a crescut in valoare cu 2% in 2014 fata de 2013, potrivit studiilor GfK care monitorizeaza consumul casnic. Cresterea a fost determinata in principal de o frecventa de cumparare mai ridicata. Foto: © Skovoroda | Dreamstime.com Chiar daca in majoritatea tarilor din Europa, frecventa de cumparare se afla pe o curba descendenta, Romania insa nu se