Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Internetul cucereste si mediul rural

Internetul cucereste si mediul rural

Peste 95% din tinerii cu varste intre 14-24 ani utilizeaza internetul, procentul depasind 98% in Bucuresti si orasele mari, dar si mai interesant este ca in mediul rural procentul este de 82%, potrivit unei analize realizate de BRAT. Un procent 56% dintre persoanele ce locuiesc in gospodarii din mediul rural au acces la Internet, care reprezinta a doua utilitate, dupa