10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

ZenithOptimedia (ZO) a dezvaluit cele 10 trenduri care reflecta modul in care tehnologia contribuie la rolul din ce in ce mai amplu pe care dispozitivele mobile il vor dobandi, oferind astfel noi oportunitati de interactiune pentru branduri si consumatori. Punctul de plecare pentru cele 10 trenduri este cel mai recent raport de cercetare realizat de ZO in parteneriat cu GlobalWebIndex

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Un target putin explorat in studiile de piata locale si, la prima vedere, mai putin interesant pentru oamenii de marketing si comunicare de la noi este Generatia Z (11 – 18 ani). In alte tari insa, acesta reprezinta unul monitorizat indeaproape. Pe de-o parte, deoarece aceasta categorie de public influenteaza foarte mult deciziile adultilor atunci cand vine vorba de alegerea

Echilibru (mega) sanatos

Echilibru (mega) sanatos

Mega Image a decis sa intre pe segmentul produselor sanatoase. Astfel, retailerul va deschide un concept corner specializat, Equilibrium Health & Wellness, care ofera consumatorilor o gama extinsa de produse alimentare si nealimentare pentru un stil de viata echilibrat, sanatos si cat mai natural. Cu o suprafata de 130 mp, noul concept corner este integrat in magazinul Concept Store Piata

Consumatorul, intre previzibil si surprinzator

Consumatorul, intre previzibil si surprinzator

Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricarei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifica tot mai mult, pe masura ce generarea colaborativa de valoare se extinde la scara mondiala. de Constantin Magdalina, Knowledge Management Senior, EY Romania Pe fondul sincronizarii pietelor

Vincon Romania a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium

Vincon Romania a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium

<p> <strong>Vincon Romania, cel mai mare producator de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania, a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium pe segmentul retail. Egregio a inceput sa fie distribuit la nivel national de la mijlocul lunii septembrie.  </strong></p> <p>  </p> <p> In contextul dezvoltarii pietei de vinuri premium si super premium dar si

Economia experientei: ce strategii globale functioneaza in relatia cu clientii?

Economia experientei: ce strategii globale functioneaza in relatia cu clientii?

In vremuri de criza, companiile resimt cel mai acut nevoia de diferentiere in mintea  consumatorilor, iar pentru a reusi acest lucru trebuie sa-si plaseze clientii in centrul unei  experiente pozitive la fiecare punct de contact cu brandul. Majoritatea prezentarilor de la European Customer Experience World (ECEW) au gravitat in jurul acestei idei, imbracate mai creativ sau mai tehnic in studii