Starcom a lansat o nouă ediție de Consumer Report

Starcom a lansat o nouă ediție de Consumer Report

Care sunt rețele sociale preferate de români? Care sunt device-urile preferate pentru petrecerea timpului liber? Cât de mult conținut audio consumă românii? Ce festivaluri preferă? Cât de eficiente sunt promoțiile?  Sunt doar câteva dintre întrebările care-și găsesc răspunsurile în noul Consumer Report lansat de Starcom România.  Studiul, ce urmărește și analizează comportamentul consumatorilor români în materie de consum de conținut,

Consumer Report 2017

Consumer Report 2017

Starcom a lansat a patra ediție a Consumer Report, studiul care analizează tendințele în materie de tehnologie, shopping behavior şi consum media în rândul românilor. Raportul conţine date din diverse studii coordonate extern (SNA Focus, Gemius, Masor, InfoSys), cât şi date din studii coordonate de Starcom România (”Influence ME 2017”, ”Moms’ media habits”, ”Black Friday”, ”SMG Video Watching Habits 2017”)

Impactul telefoanelor inteligente

Impactul telefoanelor inteligente

Numărul celor care dețin un smartphone este mai mare decât cel al celor care deţin un computer, în rândul tuturor segmentelor investigate, inclusiv în rândul celor mai mature, arată cea de-a treia ediție a studiului Consumer Report, realizat de Starcom MediaVest Group.  Ce implicații are acest lucru asupra modului în care oamenii consumă sau produc conţinut, dar şi asupra modalităţilor de petrecere a

Consumatorii români, la raport

Consumatorii români, la raport

Starcom MediaVest Group a lansat cea de-a treia ediție a Consumer Report, un studiu anual ce urmăreşte facilitarea înţelegerii consumatorilor români, oferind informaţii cu privire la capitole importante, precum: Technology Usage, Content & Entertainment, Brands & Shopping şi Trends in action. Studiul se conturează în jurul a patru categorii de public, împărţiţi în funcţie de etapa de viaţă ce îi

Consumer Report 2015

Consumer Report 2015

Starcom Mediavest a lansat cea de-a doua editie a Consumer Report. Studiul contine informatii despre consumatori, in functie de etapa de viata ce ii defineste: Teens (adolescenti cu varsta intre 14-17 ani), Single Youth (tineri cu varsta intre 18-34 ani, necasatoriti si fara copii), Families with kids (familii cu copii pana in 14 ani in gospodarie), Families without kids (in

Ce vor consumatorii?

Ce vor consumatorii?

Starcom Mediavest a lansat Consumer Report, o enciclopedie de informatii despre cele mai importante segmente de consumatori , clasificate in felul urmator: Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families. Obiectivul raportului , care va fi actualizat in functie de tendintele din fiecare an, a fost acela de a facilita o mai buna intelegere a publicului cu privire