Campanie anticontrabanda cu tigarete

Campanie anticontrabanda cu tigarete

Publicis si Pastel au lansat “Aparentele insala”, o campanie anticontrabanda care urmareste sa arate publicului adevarata fata a comertului ilegal cu tigarete. Campania este initiata de Euromonitor Business Consulting Services, prin www.faracontrabanda.ro, cu sprijinul JTI si se desfasoara in parteneriat cu Directia Generala a Vamilor, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu sprijinul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera

Ofensiva Ray-Ban contra falsurilor

Ofensiva Ray-Ban contra falsurilor

Luxottica Group, detinatorul marcii Ray-Ban, a lansat o campanie de combatere a fenomenului de produse contrafacute a ochelarilor de soare Ray-Ban in Romania. Foto: Dreamstime Campania este conceputa in jurul conceptului “Never Hide”, creat de Luxottica in 2007, si va acoperi mai multe tipuri de activitati. Sub sloganul global de comunicare “Never Hide” al Ray-Ban, campania va acoperi mai multe