De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

Girls Fashion Boutique, primul brand de imbracaminte exclusiv pentru mama-fiica din tara, estimeaza vanzari de 200.000 de euro in 2016, al doilea an de activitate al companiei pe piata din Romania. Girls Fashion Boutique – by Luiza Willems a pornit la drum in 2014, cu o investitie initiala de numai 250 de euro si produce in Romania seturi de imbracaminte

cora, in parteneriat cu TNT

cora, in parteneriat cu TNT

cora Romania a incheiat un parteneriat cu TNT, parte a TNT Express, si se pregateste de lansarea in decembrie a serviciului de livrare la domiciliu Astfel, la un an de la lansare, coradrive.ro isi va extinde serviciile, prin oferirea optiunii de comanda online cu livrare la domiciliu. Serviciul va fi disponibil in Bucuresti, pentru o gama de 14.000 de produse,

Doamna Cora vrea proaspat

Doamna Cora vrea proaspat

<p>  </p> <p> Retailerul <a href=”http://www.cora.ro/” target=”_blank”>Cora</a> a lansat o campanie de marketing prin care sa sustina produsele proaspete pe care le pregateste in fiecare zi in magazinele sale. Pentru a promova aceasta idee, a fost ales un ambasador care sa le arate consumatorilor beneficiile consumului de produse proaspete. Astfel a fost aleasa doamna Cora, un personaj feminin care le

Strategia bate concurenta

Strategia bate concurenta

Jucatorii din retailul romanesc au reinceput ofensiva deschiderilor de magazine, un semnal imbucurator pentru economie. Motivul principal este consolidarea pentru cota de piata, avand in vedere ca in urmatorii ani piata are perspective pozitive de crestere. Retailul romanesc are inca un potential imens de crestere si dezvoltare, doar comparand cu statele din jur, ca sa nu mai vorbim de cele

Retailul face toti banii

Retailul face toti banii

Companiile au anuntat pentru acest an o adevarata explozie de deschidere de magazine, locuri de munca noi si planuri de extindere, fara precedent in ultimii patru ani. Sa fie un semnal de crestere economica? Mega Image, Lidl, Carrefour, Auchan, Cora, Profi, Billa, Metro sunt doar cateva nume dintre cei mai activi  retaileri din piata. Cei care au deschis magazine in