Retail Made in Romania

Retail Made in Romania

Jucătorii din retail sunt într-o perioadă foarte bună. Nu trece luna fără să auzim de extinderi de magazine, noi locuri de muncă și planuri de dezvoltare. După cucerirea marilor orașe, retailul modern atacă acum decis orașele mici, dar și mediul rural.  Retailerii activi pe piața din România au agenda plină în ultima vreme. Creșterea consumului i-a pus la treabă pe strategii marilor jucători

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Romanii au cheltuit peste 1 milion de euro prin platforma 2Parale pe pe carti, haine si bilete de avion, in vara lui 2015, conform unei analize interne a companiei 2Performant Network S.A. In perioada analizata, cea mai mare achizitie online prin intermediul platformei 2Parale din categoria carti si materiale didactice s-a ridicat la aproximativ 3.500 de lei, in timp ce

Crestere pentru retailul romanesc

Crestere pentru retailul romanesc

GfK a lansat un studiu – analiza a scenei de retail european, cuprinzand cele mai recente evolutii si prognoze pentru 2014. Indicatorii de piata evaluati de GfK pentru un total de 32 de tari europene sunt: puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale si ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK ofera o

Cresterea creditelor de investitii imobiliare

Cresterea creditelor de investitii imobiliare

BCR este prima banca care a introdus dobanda fixa pe 5 ani la creditele de investitii imobiliare. Banca a inregistrat, pe parcursul primelor 5 luni din acest an, o crestere de peste 4 ori a vanzarilor de credite ipotecare acordate in lei, comparativ cu aceeasi perioada din anul 2013. “BCR inregistreaza vanzari de credite ipotecare Casa Mea la un nivel

Bucurestenii cauta mai mult apartamente cu 3 camere

Bucurestenii cauta mai mult apartamente cu 3 camere

<p> Apartamentele cu trei camere le-au depasit in popularitate pe cele cu doua camere in randul bucurestenilor aflati in cautarea unei locuinte, potrivit datelor portalul imobiliar Imopedia.ro.</p> <p>  </p> <p> Astfel, 43% dintre bucurestenii dornici de achizitia unui apartament cauta proprietati cu trei camere, in timp ce 35% iau in calcul un apartament cu doua camere, iar 11% se gandesc