O companie din doua recompenseaza salariatii cu tichete cadou

O companie din doua recompenseaza salariatii cu tichete cadou

In Romania, in perioada sarbatorilor de iarna, 1 din 2 companii alege sa ofere tichete cadou salariatilor pentru a le recompensa eforturile si fidelitatea, la finalul anului, arata o analiza realizata de Up Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata emitentilor de tichete cu valoare. De asemenea, 30% dintre tichetele cadou oferite de catre angajatori salariatilor in

Misiune: Expansiune

Misiune: Expansiune

Dintr-un numar de aproape 4,5 milioane de angajati, doua milioane dintre acestia se bucura de tichete de masa. Despre cresterea acestui numar de salariati, introducerea tichetelor de masa electronice, dar si despre procesul de rebranding prin care a trecut Up Romania, ne povesteste Elena Pap, Director General al Up Romania. De la inceputul anului, Chèque Déjeuner Romania a devenit Up

Up Romania va emite tichete de masa electronice

Up Romania va emite tichete de masa electronice

In urma adaptarii proiectului de Hotarare privind acordarea tichetelor de masa in format electronic, Up Romania a anuntat ca va emite cardurile de masa Cheque Dejeuner, care vor circula in paralel cu tichetele de masa pe hartie, alegerea formatului fiind la aprecierea angajatorului. Tichetele de masa in format electronic Cheque Dejeuner, emise de Up Romania, se vor supune acelorasi norme,

Rebranding pentru Chèque Déjeuner

Rebranding pentru Chèque Déjeuner

De la jumatatea acestei luni, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up. Noua identitate este in concordanta cu schimbarile strategice din cadrul grupului, care, in numai cativa ani, a trecut de la stadiul de intreprindere bazata pe produse, la cel de grup mondial de servicii. Noul nume este insotit de refacerea totala a identitatii grafice si transmite ideea unor noi