România: cea mai scăzută prognoză economică din toată Europa

România: cea mai scăzută prognoză economică din toată Europa

Sentimentul consumatorilor din din cele 28 state UE s-a îmbunătățit ușor în trimestrul al doilea din 2018, în iunie, ajungând la 23,2 puncte, în creștere cu 2,6 puncte față de valoarea din martie, arată studiul GfK privind climatul de consum în Europa pentru al doilea trimestru din 2018. Prognoza de la nivelul UR indică cel mai înalt nivel din noiembrie

Cum s-a degradat euroscepticismul în tandem cu europenismul

Cum s-a degradat euroscepticismul în tandem cu europenismul

La origine, ideea unei Europe unite, garant al păcii pe continent, se baza în mod fundamental pe conceptul de libertate. Pilonii comunității europene erau libertatea de circulație a persoanelor, bunurilor și capitalurilor, eliminarea barierelor de tot soiul. de Ionuț Bălan Democrația și statul de drept erau instrumentele asigurării acestor libertăți. Inviolabilitatea individului și a libertății sale erau în centrul preocupărilor,

Hotelul de acasă

Hotelul de acasă

Opt mii de români și-au deschis casele pentru turiști prin aderarea la platforma Airbnb. Andrew Verbitsky, Country Manager la Airbnb Rusia și Europa Centrală și de Est, ne dezvăluie următorii pași ai companiei în regiune. Cum este privită platforma Airbnb în Europa? Cu toate că a fost fondat în San Francisco, jumătate din acest business se desfășoară, în prezent, în

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România ocupă a doua poziție în Europa, după Turcia, din punct de vedere al creșterii, dar și al potențialului de creștere, din sectorul Food & Beverage (F&B), incluzând aici consumul din restaurante, unități fast-food, cafenele, ceainării și gelaterii, conform unui studiu al Cushman & Wakefield. În Europa, anul trecut au fost cheltuiți echivalentul a 796 miliarde euro în sectorul F&B,

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie, arată cele mai recente rezultate ale studiului GfK privind climatul de consum din Europa în primul trimestru

Românii sunt pentru energia verde

Românii sunt pentru energia verde

Aproape jumătate dintre români ar opta fără rezerve pentru utilizarea energiei solare drept sursă principală de încălzire a locuinţei, dacă ar avea posibilitatea. Principalul motiv pe care aceștia îl invocă este protejarea mediului înconjurător. Trecerea la un astfel de sistem de încălzire ar presupune, însă, o transformare radicală într-o ţara noastră, având în vedere că majoritatea locuinţelor sunt încălzite de

Climatul de consum din Europa, in crestere

Climatul de consum din Europa, in crestere

Climatul de consum general din cele 28 de tari ale Uniunii Europene a crescut cu 4,1 puncte in intervalul martie-iunie 2016, pana la nivelul de 13,1 puncte, arata studiul GfK privind climatul de consum din Europa pentru trimestrul II din 2016. Este cel mai inalt nivel inregistrat din martie 2008 (16,8 puncte). Care sunt rezultatele pentru Romania? In Romania, in

Retailul romanesc creste peste media europeana

Retailul romanesc creste peste media europeana

Economia a crescut, iar rata somajului a scazut in majoritatea tarilor in 2015. Aceasta evolutie se reflecta in puterea de cumparare care a crescut in Uniunea Europeana cu o medie de 3,7% fata de anul precedent, ceea ce ii ofera fiecarui cetatean UE o medie anuala de 15,948 de euro pentru consum, chirie, economii si contributii pentru pensii, se arata

Climatul de consum, in declin

Climatul de consum, in declin

Indicele climatului de consum in Europa a scazut in intervalul decembrie 2015 – martie 2016  cu 3,2 puncte, la nivelul de 9 puncte, arata un studiu GfK.  Asteptarile economice au scazut semnificativ incepand din luna decembrie, in toate tarile europene analizate in studiul GfK. In Grecia, asteptarile au revenit la acelasi nivel din perioada cea mai dificila a crizei datoriilor.

Campanie pan-europeana

Campanie pan-europeana

Campania de imagine Deutsche Telekom, “Conectam oamenii oriunde in Europa!”, a fost lansata si in Romania, alaturi de alte zece tari. Mesajul central al campaniei este ca tehnologia conecteaza oameni si piete peste granite.  Pana in 2018, grupul Telekom isi propune sa devina furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. In acest sens, va investi in tehnologii moderne si o