Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Brandul de electrocasnice Beko a lansat inițiativa ”Locuri de joacă”, prin intermediul căreia jucătorii echipei de fotbal rememorează locurile unde au jucat prima dată fotbal în copilărie.  Inițiativa face parte din campania Beko – FCB ”Partener oficial al jocului” și s-a concretizat sub forma unui filme în care Luis Suárez, Lionel Messi, Gerard Piqué, Arda Turan, Ivan Rakitić şi Marc-André

Beko trimite fanii pe Camp Nou

Beko trimite fanii pe Camp Nou

Beko a lansat competiţia #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului, desfășurată în parteneriat cu FC Barcelona, prin care le oferă fanilor oportunitatea de a câștiga o vizită la stadionul Camp Nou din Barcelona. Cu ocazia competiției #Time2Play, Beko a creat și un video de promovare filmat folosind tehnica de filmare point-of-view, prin care fanii FC Barcelona îi

Platforma noua de comunicare pentru Beko

Platforma noua de comunicare pentru Beko

Brandul de electrocasnice Beko a lansat o noua platforma globala de comunicare pe termen lung, care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).     Campania include o serie de sase spoturi TV. Spoturile vor fi create si difuzate in peste 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania,