Ce mănâncă românii vara?

Ce mănâncă românii vara?

Odată cu începerea sezonului cald și apetitul românilor pentru preparate sănătoase începe să crească. Potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, de la începutul lunii mai, până în prezent, comenzile pentru preparate sănătoase au crescut cu 30 %, comparativ cu media raportată anterior perioadei analizate. Chiar și așa, ceafa de porc, cartofii prăjiți, burgerii sau

Ce mănâncă bucureștenii noaptea?

Ce mănâncă bucureștenii noaptea?

Bucureștenii nu renunță la shaorma nici în timpul nopții. Potrivit foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, acest sortiment culinar este cel mai căutat în Capitală, chiar și după ora 23:00. Comenzile se fac cu precădere din centrul orașului, iar valoarea bonului mediu este similară cu cea din timpul zilei, respectiv circa 60 lei. Conform datelor foodpanda.ro,

Romanii dau ceafa de porc pe salata

Romanii dau ceafa de porc pe salata

Temperaturile ridicate ii determina pe romani sa manance mai sanatos. Multi dintre cei care comandau preparate prajite si feluri pe baza de de carne si-au schimbat preferintele si aleg acum salatele, potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania. Salatele sunt preferate in special de femei, care genereaza peste 70% din totalul comenzilor de salate inregistrate

Cat cheltuiesc romanii pe mancarea comandata online

Cat cheltuiesc romanii pe mancarea comandata online

Romanii dau anul acesta cu pana la 90% mai multi bani pe mancarea comandata online decat vecinii din Ungaria, dupa ce in 2015 cheltuiau cu circa 50% mai mult decat acestia. Valoarea medie a comenzii online este mai mare, cu 35%, si decat cea inregistrata in Bulgaria, arata datele foodpanda.ro, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din

Piata de comenzi de mancare online, in crestere

Piata de comenzi de mancare online, in crestere

Numarul restaurantelor listate pe foodpanda, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, prezenta de doi ani pe piata locala, a ajuns la 500, fata de 250, in 2014. In acelasi interval, numarul oraselor in care este prezenta platforma a crescut cu 45%. Pentru 2016, obiectivul companiei este de a-si consolida pozitia de lider pe piata locala