Noi membri în Consiliul Director al IAB România

Noi membri în Consiliul Director al IAB România

În cadrul celei mai recente Adunări Generale a Asociaților IAB România, a fost completat Consiliul Director al IAB România, prin votul membrilor prezenți cu reprezentantii companiilor Gemius și OLX. Noul Consiliu Director al Asociației pentru viitorul an va fi compus din Gabriel Pătru (Wavemaker), Ionuț Oprea (Standout), Mihai Tănase (Renault), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff

Bannerele standard, in continuare la putere

Bannerele standard, in continuare la putere

Bannerele standard raman in continuare cele mai populare formate de publicitate online din campaniile derulate in Europa Centrala si de Est, potrivit gemiusAdMonitor, un raport periodic realizat de companie de cercetare si consultanta online Gemius, bazat pe rezultatele studiilor gemiusDirectEffect si AdOcean. Cea mai mare rata de click este inregistrata de bannerele de tip rich media, iar utilizatorii din Polonia

Femeile dau click mai des pe reclame

Femeile dau click mai des pe reclame

Pe piata din Romania, femeile genereaza o rata de click mai mare decat barbatii in cazul campaniilor publicitare online, potrivit celui mai recent raport gemiusAdMonitor. Ponderea femeilor care interactioneaza cu bannerele este mai mare decat cea a barbatilor in Polonia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania si Ucraina, in timp ce in Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia barbatii dau click mai des.

Traficul de internet pe mobil, 9% din total in Romania

Traficul de internet pe mobil, 9% din total in Romania

Un procent 9% din tot traficul de internet din Romania se genereaza de pe dispozitive mobile (5% de pe smartphone-uri si 4% de pe tablete), potrivit studiului Gemius “Consumers go mobile” despre tendinte in internetul mobil in Europa Centrala si de Est (CEE). Conform datelor din raportul citat, in 2012 traficul mobil reprezenta in medie doar 3% din traficul total