Centru de training Lavazza în București

Centru de training Lavazza în București

Lavazza, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România. Noul centru de training va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este consumată. Centrul  oferă și cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu printr-un program

Lavazza rămâne alături de Roland Garros

Lavazza rămâne alături de Roland Garros

Lavazza rămâne în continuare cafeaua oficială a turneului de tenis Roland Garros până în 2019.  Contractul, semnat cu patru ani în urmă, a fost acum reînnoit. În 2017, 400 de barista au fost instruiți special pentru Roland Garros, servind 402.219 cafele. În plus, Franța este cea de-a doua cea mai mare piață de desfacere pentru Lavazza după Italia, fiind totodată

Calendarul Lavazza: TU ce faci pentru viitor?

Calendarul Lavazza: TU ce faci pentru viitor?

Lansat, recent, la Milano, noul calendar Lavazza  ridică o întrebare importantă pentru umanitate: ”2030: TU ce faci pentru viitor?”. TU ce faci pentru viitor? Marele Chef Massimo Bottura, actorul american Jeremy Renner, ambasadoarea apelor Alexandra Cousteau, fondatorul Slow Food Carlo Petrini, legenda tenisului Andre Agassi, directorul rețelei de Dezvoltare Durabilă Jeffrey Sachs, co-fondatorul Rainforest Alliance Daniel Katz, aceștia sunt câțiva

Cafea, gastronomie și tenis

Cafea, gastronomie și tenis

Lavazza a reînnoit contractul prin care continuă să fie sponsorul oficial al campionatului Wimbledon pentru încă trei ani de acum înainte, ducând mai departe un parteneriat inițiat în  2011. La ediția de anul acesta a turneului de tenis, Lavazza a fost gazda unor mari chefi ai lumii, printre care Carlo Cracco, Alfredo Russo și Norbert Niederkofler. Astfel, oaspeților VIP de

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Dacă ar fi o cafea, ar fi un espresso autentic cu 100% energie italiană, crede Francesca Lavazza, strănepoata fondatorului companiei Lavazza, cea care, în prezent, se ocupă de comunicarea și proiectele din zona de artă și cultură ale celebrului brand italienesc. Pasionată de film, fotografie, design și artă contemporană, Francesca Lavazza este promotoarea numeroaselor colaborări ale brandului cu lumea artistică.