Lavazza are un nou distribuitor în România
Din toamnă, mai exact, începând cu 1 noiembrie 2019, Aquila Part Prod Com SRL va fi distribuitorul exclusiv al Lavazza în...
Din toamnă, mai exact, începând cu 1 noiembrie 2019, Aquila Part Prod Com SRL va fi distribuitorul exclusiv al Lavazza în...
Lavazza raportează venituri de 1,87 miliarde de euro, în creștere cu 9,3% față de cele 1,71 miliarde înregistrate în 2017 (creștere...
Lavazza lansează pe piața din România trei noi sortimente de cafea: ¡TIERRA! Bio-Organic, ¡TIERRA! Single Origin Brasile-Cerrado și Perù-Ande, două sortimente...
Calendarul Lavazza din 2019, denumit "Good to Earth", prezintă șase instalații de artă construite în natură, surprinse de fotografa Ami Vitale....
[caption id="attachment_28592" align="alignright" width="400"] Antonio Baravalle, CEO, Lavazza Group[/caption] Lavazza Group cumpără divizia de băuturi a Mars, inclusiv sistemele de espressoare...
Lavazza, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România. Noul centru de training va...
Lavazza rămâne în continuare cafeaua oficială a turneului de tenis Roland Garros până în 2019. Contractul, semnat cu patru ani în...
Lansat, recent, la Milano, noul calendar Lavazza ridică o întrebare importantă pentru umanitate: ”2030: TU ce faci pentru viitor?”. TU ce...
Lavazza a reînnoit contractul prin care continuă să fie sponsorul oficial al campionatului Wimbledon pentru încă trei ani de acum înainte,...
Dacă ar fi o cafea, ar fi un espresso autentic cu 100% energie italiană, crede Francesca Lavazza, strănepoata fondatorului companiei Lavazza,...