Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize realizate de compania de consultanta si branding Brand Finance. ESPN, Pixar, Muppets, Marvel sunt parte din imperiul Disney, dar poate cea mai importanta achizitie pentru brand a fost cea a Lucasfilm, deci si a universului Star Wars (Razboiul Stelelor).

Festivalul LEGO, la a doua editie

Festivalul LEGO, la a doua editie

AFI Palace Cotroceni gazduieste pentru al doilea an consecutiv Festivalul LEGO in Romania. Evenimentul se desfasoara sub forma unei expozitii, in incinta centrului comercial fiind amplasate zeci de figurine uriase, construite in intregime din piese LEGO.    Printre exponatele aceste editii, se afla figurine ce infatiseaza personaje celebre, precum Charlie Chaplin, Mr. Bean, Dragonul Verde, Broscuta DUPLO,  personaje Star Wars:

Superconstructorii LEGO sunt asteptati la AFI Palace Cotroceni (Galerie Foto)

Superconstructorii LEGO sunt asteptati la AFI Palace Cotroceni (Galerie Foto)

Comunitatea “Young Engineers” aduce expozitia interactiva cu produse LEGO – Superconstructorii si la Bucuresti, in perioada 19 iunie – 31 august 2015, la AFI Palace Cotroceni, in fata cinematografului Cinema City. Expozitia include o colectie de zeci de modele originale LEGO motorizate si interactive, precum si expozitii de arta LEGO si Atelierul de Edutainment “Young Engineers”, unde copiii si adultii

Top 10 cele mai valoroase branduri din lume

Top 10 cele mai valoroase branduri din lume

Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce Lego a devenit cel mai puternic brand global, potrivit companiei britanice de consultanta Brand Finance. In topul celor mai valoroase branduri din lume, Apple si-a consolidat pozitia de lider, cu o valoare estimata la peste 128 de milioane de dolari, in timp ce Samsung ocupa pozitia a

Parteneriat intre Cartoon Network si The Lego Group

Parteneriat intre Cartoon Network si The Lego Group

<p> Cartoon Network si The Lego Group vor lansa in 2014 franciza globala de divertisment, Mixels, ce se adreseaza intregii familii.</p> <p>  </p> <p> Prin acest parteneriat vor fi lansate, printre altele, animatii, in principal scurtmetraje, o varietate de jocuri digitale si un nou concept de joc de construit, care va avea elemente de colectie.</p> <p>  </p> <p> Animatiile vor