Rezolvarea briefurilor nu e o problema, ci o satisfactie

Rezolvarea briefurilor nu e o problema, ci o satisfactie

Irina Roncea face parte din echipa Golin de trei ani si lucreaza pentru branduri, pe cat de dinamice, pe atat solicitante. Am invitat-o sa ne dezvaluie cateva din provocarile pe care le are in munca de zi cu zi, alaturi de echipa pe care o coordoneaza. Lipton si Pepsi sunt doua dintre brandurile globale pe care le ai in grija

Mi-e vara cu Antonia

Mi-e vara cu Antonia

Lipton Ice Tea a lansat campania “Mi-e vara”, avand-o protagonista pe Antonia, si doua  noi sortimente de ice-tea, in editie speciala: o combinatiede piersica si guava si un amestec de mango, cocos si lime. Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale “Ce-ai in ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo a anuntat incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, ce va intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max si Pepsi, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP. Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala

Stii ce-ai in ceai?

Stii ce-ai in ceai?

Lipton Ice Tea a lansat campanie educationala “Ce-ai in ceai?”, ce arata consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece si care sunt beneficiile acestuia. Imaginea si vocea noii campanii este Antonia, cantereata fiind protagonista noului spot TV. De asemenea, ea se va alatura discutiilor despre ceai pe parcursul intregii campanii. Toate informatiile si conversatiile despre ceai vor fi gazduite pe

Vara cu Lipton la Costinesti

Vara cu Lipton la Costinesti

Vara aceasta, fanii Lipton Ice Tea sunt invitati sa-si petreaca vacanta in Casa Lipton din Costinesti si pe plaja special amenajata in aceeasi statiune. Inscriind codurile promotionale de pe sticlele de Lipton Ice Tea pe site-ul www.ovarapezi.ro, participantii la promotie pot castiga cate o pereche de ochelari de soare pe ora si cate o vacanta de o saptamana pe zi,