Stii ce-ai in ceai?

Lipton Ice Tea a lansat campanie educationala “Ce-ai in ceai?”, ce arata consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece si care sunt beneficiile acestuia.

Imaginea si vocea noii campanii este Antonia, cantereata fiind protagonista noului spot TV. De asemenea, ea se va alatura discutiilor despre ceai pe parcursul intregii campanii.

Toate informatiile si conversatiile despre ceai vor fi gazduite pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe pagina de Facebook a Antoniei si pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.elenaciric.ro, www.cristianflorea.ro, www.printesaurbana.ro, www.alinaceusan.net si www.tvdece.ro.

Lipton, o marca Unilever, detine pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a PepsiCo Beverages, sub licenta Pepsi Lipton Ltd.

Brandul Lipton este prezent in peste 150 de tari din intreaga lume si detine unele dintre cele mai mari plantatii de ceaiuri (in Kenya, Tanzania si alte 30 de locuri).