PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo a anuntat incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, ce va intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max si Pepsi, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP.

Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzata in peste 200 de tari, ajungand la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audienta live anticipata la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfasoara pe parcursul a 17 saptamani, cumuland 145 de partide. In decursul unui sezon, Liga ofera mai mult de 110.000 ore de continut TV, iar audientele sunt semnificative la nivel regional si global, atingand 1.1 miliarde de telespectatori unici in toata lumea la fiecare meci transmis live.

PepsiCo nu se afla la prima asociere cu o asociatie sportiva mondiala. Printre parteneriatele incheiate de companie se numara cele cu National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League si International Cricket Council.

In Romania, Pepsi si Academia de fotbal Gheorghe Hagi sustin fotbalul prin platforma Next 11 – Echipa Viitorului.