Cum aduce neuromarketingul inovatia in retail

Cum aduce neuromarketingul inovatia in retail

Neuromarketingul este important in retail pentru ca majoritatea deciziilor (intre 85 si 95%) se iau fara implicare constienta, a declarat Lluis Martinez-Ribes, Retail Innovation Expert, la Bucuresti, la conferinta Retail Revolution. “Neuromarketingul este marketing de ultima generatie, este filosofie si semiotica, ofera solutii, dar face si o harta a sentimentelor”, a spus Lluis Martinez-Ribes. El a explicat modul cum sistemul

Despre inovatie in retail cu un expert, Lluis Martinez-Ribes

Despre inovatie in retail cu un expert, Lluis Martinez-Ribes

Cand vorbesti despre retail in Romania enumeri paradoxuri. Avem perioade uimitor de infloritoare, explozii pe care nu le explici usor, si apoi perioade slabe, in care puterea de cumparare a scazut si scade mai mult ca oricand. Specialistii din domeniu au epuizat aproape toate modalitatile de a atrage clientii si de a reinventa conceptul “cel mai mic pret”. In acest