Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Suntem o revista de business si recunoastem: suntem tarani. Cand vine vorba despre valorile autentice romanesti, nu stam pe margine, ci trecem la fapte. Este motivul pentru care am lansat astazi, alaturi de DDB Romania, campania “Sunt un taran”, un demers de sustinere a valorilor autentice romanesti. Vrem ca romanii sa redescopere ce inseamna, de fapt, sa fii taran si

Special cu specialistii de la Zilele Biz

Special cu specialistii de la Zilele Biz

Apicultor, dentist, electrician, mecanic auto sau veterinar – sunt doar cateva dintre ipostazele in care i-am provocat sa se imagineze pe invitatii la Zilele Biz. Doar ca nu se pricepeau deloc la domeniul respectiv. Radu Atanasiu, Marius Ghenea, Catalin Nastasoiu, Iulian Padurariu, Mugur Patrascu, Sorin Psatta, Octavian Badescu, Raluca Kisescu, Marius Tudosiei si Radu Tanase au raspuns provocarii noastre si

De la importuri la produse bio din Romania

De la importuri la produse bio din Romania

Marius Tudosiei, proprietarul Bacaniei Vechi avea la deschiderea magazinului sau, in 2010, numai produse bio exclusiv importate. De atunci incoace, lucrurile s-au schimbat in bine, iar ponderea produselor bio romanesti a crescut considerabil. “De 3 ani de zile merg prin piata si pledez  despre cum sa mancam sanatos. In 2010 cand am deschis Bacania aveam exclusiv produse din import. Erau