Marketing Special

Biz si DDB lanseaza campania „Sunt un taran”

19 feb. 2016 2 min

Biz si DDB lanseaza campania „Sunt un taran”

Reading Time: 2 minute

Suntem o revista de business si recunoastem: suntem tarani. Cand vine vorba despre valorile autentice romanesti, nu stam pe margine, ci trecem la fapte.

Este motivul pentru care am lansat astazi, alaturi de DDB Romania, campania „Sunt un taran”, un demers de sustinere a valorilor autentice romanesti. Vrem ca romanii sa redescopere ce inseamna, de fapt, sa fii taran si sa ne aducem aminte de intelesul primar al cuvantului si valorile cu care e asociat: cinste, respect, bunatate, simplitate, modestie. „Sunt un taran” este o campanie de reabilitare si de constientizare a valorilor primordiale cu care este asociat taranul roman, fata de sensul peiorativ ce i se da astazi, cand este folosit cu precadere ca o insulta.

In demersul noastru de sustinere a valorilor romanesti am apelat la oameni de valoare, personalitati care sa ne sprijine in transmiterea mesajului campaniei: Smiley – artist si vedeta TV; Tudor Giurgiu – regizor, scenarist si producator; Catalin Nastasoiu – artist, fondator Ronativ; Marius Tudosiei – antreprenor, fondator Bacania Veche; Nicolai Tand – chef, fondator La Cantine de Nicolai; Cristian China Birta – blogger; Virgil Iantu – vedeta TV; Felix Patrascanu – antreprenor, cofondator FAN Courier; Dragos Petrescu – antreprenor, fondator City Grill si Vlad Petreanu – jurnalist si blogger.

Campania are ca suport online platforma suntuntaran.ro si foloseste hashtagul #suntuntaran pe Facebook si Instagram, unde oricine poate posta fotografii sau clipuri in care sa recunoasca motivele pentru care e taran.

La incheierea campaniei, in luna aprilie, Biz va organiza Gala „Valori de Romania”, in cadrul careia vom premia valorile autentice romanesti.

Nu stam pe margine, trecem la fapte! De 16 ani revista Biz construieste proiecte despre valorile autentice romanesti. Printre cele mai cunoscute sunt “Brand Ro, Topul celor mai puternice branduri romanesti”, un demers editorial unic pe piata, care premiaza performerii locali in branding. Sau campania „Sustinem inovatia”, care a evidentiat inventatori si inovatori romani de talie mondiala, care merita sa fie cunoscuti si apreciati la adevarata valoare.

Biz este un brand romanesc care scrie de 16 ani despre oamenii care construiesc afaceri de succes in Romania, despre cei care schimba piete, reguli si mentalitati, fara a sta pe margine. Ne implicam direct in promovarea valorilor si a schimbarilor in bine din societate. Exact ce dorim sa realizam si prin intermediul acestei campanii.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: