Adevarul despre branduri

Adevarul despre branduri

Globalizarea este un concept polarizant, perceput cand ca o utopie, cand ca o distopie. Ce rol joaca brandurile in acest context si ce astepta consumatorii de la ele, indiferent de marime si amploare?  Traim intr-o lume in continua schimbare si a transparentei fara precedent, iar asteptarile pe care consumatorii le au de la branduri, fie ca este vorba de marci

Premii romanesti pe scena Cannes Lions

Premii romanesti pe scena Cannes Lions

McCann Erickson Romania, Geometry Global Bucharest si Publicis Bucuresti sunt agentiile din Romania care au urcat pana acum pe scena editiei din 2015 a festivalului Cannes Lions. McCann Erickson Romania a castigat pentru al cincilea an consecutiv premii la Cannes Lions. Astfel, la editia de anul acesta, McCann a castigat cu campaniile “Bunici de Duminica” si “Ghita Ciobanul”. Campania “Ghita

Salveaza numarul Depanero!

Salveaza numarul Depanero!

McCann Bucuresti a lansat luna aceasta prima campanie de comunicare pentru Depanero, client castigat in septembrie 2014. Depanero este o companie 100% romaneasca, detinuta de omul de afaceri Iulian Stanciu. In 2014, compania, care ofera servicii de reparatii electronice si electrocasnice, atat in garantie cat si post-garantie, a trecut printr-un proces de rebranding, anterior numindu-se Servskills. In prezent, este singura