Telefonul la control, vă rog

Telefonul la control, vă rog

Banca Transilvania şi PTP Online lansează în Cluj-Napoca facilitatea de plată cu telefonul, prin aplicația 24pay, a biletelor şi abonamentelor online pentru transportul cu autobuzul, troleibuzul, tramvaiul şi micobuzul, operat de Compania de Transport Public Cluj-Napoca. BT şi PTP Online – compania care a dezvoltat aplicația 24pay şi membră a grupului de firme Ecco Group Development – şi-au propus să

Recunoaștere facială în aplicația de Mobile Banking a CEC Bank

Recunoaștere facială în aplicația de Mobile Banking a CEC Bank

Clienții CEC Bank care utilizează iphone X sau care urmează să folosească noile modele de iphone (XS, XS Max și XR) se pot autentifica în aplicația de Mobile Banking prin mecanismul de recunoaștere facială – Face ID dezvoltat de Apple, anunță banca, într-un comunicat de presă. Aplicația de Mobile Banking permite efectuarea de plăți intră și interbancare în lei și

Plătiți cu cardul sau cash? Cu telefonul!

Plătiți cu cardul sau cash? Cu telefonul!

Numărul posesorilor de telefoane inteligente și accesul îmbunătățit la internet a determinat un număr tot mai mare de europeni să folosească telefonul în relația cu banca, pentru cumpărături sau plăți. Spre exemplu, procentul celor care folosesc telefonul pentru banking a crescut în ultimul an de la 48% la 61% în Europa. În ceea ce privește cumpărăturile online, locuitorii din Regatul

Banking mai simplu pe mobil

Banking mai simplu pe mobil

UniCredit Bank lansează facilități noi în varianta actualizată a aplicației sale de Mobile Banking, cu scopul de a le oferi clienților o experiență de utilizare cât mai simplă și mai rapidă. Printre noutăți se numără introducerea portofelului electronic, simplificarea plăților și posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum și activarea funcției Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X. Totodată, clienții

Credit instant complet online, de la ING

Credit instant complet online, de la ING

Clienții ING pot obține oricând și oriunde un credit de nevoi personale 100% online, prin platforma Home’Bank, în doar 15 minute având și banii transferați în contul curent. ING România lansează primul credit de nevoi personale online, ce poate fi obținut printr-un proces complet online în doar 15 minute. Produsul va fi disponibil treptat, în următoarele două săptămâni, pentru cei

BCR lansează Contul Online

BCR lansează Contul Online

Banca Comercială Română lansează un nou produs bancar, dezvoltat pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază – Contul Online BCR. Contul poate fi deschis rapid și ușor, accesând site-ul BCR, de pe orice dispozitiv cu acces la internet. „E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi

Roboți vs consultanți financiari

Roboți vs consultanți financiari

Deși atenția publică asupra roboților și deciziilor financiare automatizate a crescut, noi studii arată că, de fapt, clienții nu se simt prea confortabil să își lase finanțele pe mâna tehnologiei. Nouă din 10 europeni (91%) nu ar lăsa robo-consultanții – programe digitale ce învață preferințele consumatorului și investesc banii bazându-se pe modele comportamentale – să le gestioneze finanțele unilateral, arată

Raiffeisen Bank își schimbă platforma online

Raiffeisen Bank își schimbă platforma online

Raiffeisen Bank a achiziționat recent o nouă platformă digitală pentru Internet/Mobile banking furnizată de Backbase, lider în domeniu. Schimbarea și dezvoltarea noii arhitecturi digitale a Raiffeisen Bank va asigura clienților băncii o experiență mult îmbunătățită. Construind pe platformă pusă la dispoziție de compania olandeză Backbase, Raiffeisen Bank va dispune de aplicații prietenoase și va dezvoltă continuu funcționalități noi pentru clienții

UniCredit Bank – ofertă nouă de produse și servicii pentru IMM

UniCredit Bank – ofertă nouă de produse și servicii pentru IMM

UniCredit Bank a lansat o nouă ofertă de produse şi servicii adresată companiilor mici şi mijlocii, constând în patru pachete cu structuri adaptate nevoilor manifestate pe parcursul ciclului de creştere a afacerii. Noua ofertă include pachetele Creativ, Partener, Smart şi Progresiv, mixul de produse şi servicii, respectiv costul fiecăruia dintre acestea, fiind adaptat diferitelor etape din viaţa unei afaceri mici

BCR: 217.000 de clienți au deschis un cont curent gratuit

BCR: 217.000 de clienți au deschis un cont curent gratuit

BCR a înregistrat, în acest an, o creștere substanțială a operațiunilor efectuate de persoanele fizice, odată cu eliminarea comisioanelor pentru cele mai importante tranzacții și introducerea contului curent gratuit, anunță banca, într-un comunicat de presă. “Suntem extrem de bucuroși că strategia noastră de creștere a gradului de accesibilitate a populației la produsele bancare dă roade. Considerăm că educația financiară începe,