Monica Radulescu: integrarea nu inseamna sa transformi vizualul campaniei in bannere online

Monica Radulescu: integrarea nu inseamna sa transformi vizualul campaniei in bannere online

Monica Radulescu este Head of Digital & Senior Strategic Planner la Cohn&Jansen JWT din 2013. Inainte de asta, a facut parte din echipele Leo Burnett, McCann si iLeo pe zona de strategie si digital pentru diverse branduri de FMCG, telecom si asigurari. In prezent, este responsabila de integrarea solutiilor digitale si coordonarea strategiei pentru unii dintre clientii agentiei, printre care:

Gamification, la raport

Gamification, la raport

Jacobs 3in1 si CohnandJansen JWT au lansat o noua campanie, ce are drept concept central relaxarea prin gamification, o premiera in istoria brandului de cafea. Am discutat cu actorii principali implicati in dezvoltarea acestei campanii despre mecanismele proiectului si strategia adaptata acestui tip de comunicare de brand. Piesa centrala a noii campanii Jacobs 3in1 este un joc online – “Angajam