Livrarea gratuită, factor determinant în shoppingul online

Livrarea gratuită, factor determinant în shoppingul online

LiLivrarea gratuită este cel mai important factor pentru români atunci când fac cumpărături online, conform studiului GlobalWebIndex, cea mai amplă cercetare a consumatorilor digitali realizată la nivel global, care, pentru prima dată, include date din România. Studiul arată, de asemenea, că 69% dintre românii conectați la internet au cumpărat cel puțin un produs online iar 46% folosesc aplicații pentru a

1 român din 2 face cumpărături online cel puțin o dată pe lună

1 român din 2 face cumpărături online cel puțin o dată pe lună

Peste jumătate din românii utilizatori de internet cumpără online cel puțin o dată pe lună (55%), arată studiul cantitativ ”Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions în iunie 2018.  Bărbații sunt ceva mai activi decât femeile atunci când ne referim la cumpărăturile realizate online cel puțin o dată pe lună: 59% / vs / 52%. Analizând comportamentul