Companiile vor rezultate masurabile in PR, dar nu investesc in evaluare

Companiile vor rezultate masurabile in PR, dar nu investesc in evaluare

Companiile isi doresc instrumente avansate de masurare a impactului campaniilor de PR, insa nu sunt la fel de dispuse sa si investeasca in evaluare. 78% dintre companii ar investi un buget mai mare in campanii de PR, daca ar avea acces la instrumente avansate de masurare a impactului, insa aproximativ 60% dintre companii nu aloca deloc buget pentru evaluare, in

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de