Un nou spot pentru Pate Bucegi

Un nou spot pentru Pate Bucegi

Pate Bucegi si Lowe au lansat un nou spot TV in cadrul campaniei “Gustul bun se recunoaste”, dedicat promovarii marcii Bucegi Vegetal. Daca in primul spot al campaniei Pavel Bartos provoca un Chef pretentios sa recunoasca faptul ca ii placeeee gustul bun al Pateului Bucegi, in cazul produselor vegetale exista o dubla instanta care ii valideaza gustul: un copil mofturos,

Pavel Bartos recunoaste gustul bun

Pavel Bartos recunoaste gustul bun

Noua campanie pentru promovarea marcii de pate Bucegi poarta semnatura Lowe&Partners, agentie ce a castigat licitatia pentru acest cont la inceputul anului. Campania debuteaza cu un spot TV, avandu-l protagonist pe Pavel Bartos, si este sprijinita de o promotie nationala, in desfasurare in perioada 18 mai – 31 iulie 2015. Mesajul campaniei beneficiaza si de amplificare in online, social media