Marketing Stiri

Pavel Bartos recunoaste gustul bun

20 mai 2015 < 1 min

Pavel Bartos recunoaste gustul bun

Reading Time: < 1 minut

Noua campanie pentru promovarea marcii de pate Bucegi poarta semnatura Lowe&Partners, agentie ce a castigat licitatia pentru acest cont la inceputul anului.

Campania debuteaza cu un spot TV, avandu-l protagonist pe Pavel Bartos, si este sprijinita de o promotie nationala, in desfasurare in perioada 18 mai – 31 iulie 2015. Mesajul campaniei beneficiaza si de amplificare in online, social media si radio.

Promotia „Iti plaaace sa castigi cu Bucegi!” invita consumatorii sa inscrie prin SMS la numarul 1750 sau pe website-ul www.patebucegi.ro codul unic din spatele etichetei produselor Bucegi participante, pentru a castiga electrocasnice Russell Hobbs sau marele premiu, de 10.000 de euro. Campania promotionala va fi implementata cu sprijinul agentiei MobileWorks, care a dezvoltat de asemenea si site-ul dedicat acesteia.

Echipa Scandia Food este formata din Alexandra Bucur (Manager de Marketing) si Ana Burloiu (Brand Manager).

Echipa Lowe&Partners care a dezvoltat spotul TV si campania promotionala pentru brandul Bucegi este formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprisan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Balan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Adriana Tudoran (Account Manager), Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist). Din partea MobileWorks, participa la implementarea promotiei nationale Andreea Daniel (Account Manager).

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: