Cum maximizam impactul brandului

Cum maximizam impactul brandului

Tot efortul depus de o companie pentru a obtine vanzari mari poate fi anulat de concurenta prin oferirea unui pret mai mic. Compania poate evita aceasta situatie prin accentul pe experienta, nu pe caracteristici tehnice. Cand oamenii cumpara lucruri, o fac din motive emotionale si dupa aceea cauta motive rationale care sa dea un sens cumpararii emotionale. Am repetat acest

Cand artistii devin branduri

Cand artistii devin branduri

Artistii pot fi priviti ca niste jucatori din piata care se pozitioneaza in mintea consumatorilor pentru a-si vinde produsele. Cum fac ei acest lucru si cum pot crea pentru consumatori o experienta emotionala unica? Foto: Dreamstime Artistii contemporani (pictori, sculptori, regizori, actori, muzicieni etc.) ocupa un loc anume in mintea oamenilor, ei reprezinta anumite valori, atitudini si un anume stil

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Pentru a realiza inovatii de produs care sa aiba succes, trebuie sa stim dinainte ce vrea clientul. Iar cea mai directa cale de a obtine aceste informatii este sa-l lasam chiar pe client sa vorbeasca. DE MATTEO RINALDI SI PAUL GARRISON Wayne Gretzky, poate cel mai mare jucator de hochei din toate timpurile, a spus odata: “Alti jucatori se duc acolo

Efectul Fluturelui

Efectul Fluturelui

Condu-ti businessul pornind de la ideea ca tot ce faci tu conteaza. Si apoi convinge-i pe toti cei din companie ca si tot ce fac ei conteaza. Astfel, poti sa aplici “efectului fluturelui” in favoarea ta. David Packard, unul dintre fondatorii companiei  Hewlett-Packard, spunea ca marketingul este prea important ca sa fie lasat in seama departamentului de marketing. Si avea

Renuntati la regulile expirate!

Renuntati la regulile expirate!

Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar asa veti putea readuce cresterea pentru brandul vostru. Majoritatea companiilor isi incep acum planificarea pentru anul 2013, in conditiile in care in ultimul deceniu am trecut dintr-o criza in alta, cea mai rea dintre ele fiind criza economica globala

Evaluarea beneficiilor oferite de branduri

Evaluarea beneficiilor oferite de branduri

Iata o metoda rapida si ieftina de a intelege valoarea brandului tau in ochii consumatorilor – adica acolo unde conteaza cu adevarat. Companiile mari efectueaza de multe ori studii de utilizare si atitudine care le ajuta sa afle ce beneficii ale brandurilor lor sunt mai importante in ochii diferitelor categorii de consumatori. In schimb, companiile mai mici nu dispun de

Cum analizezi valoarea de brand

Cum analizezi valoarea de brand

<p> <strong>Uita de analizele SWOT. E timpul pentru un nou instrument care sa ajute brandul tau sa castige increderea clientilor si compania ta sa lase concurentii in urma. </strong></p> <p>  </p> <p> Sa ne imaginam ca studiem un proaspat manager al unei echipe de Formula 1. Scopul sau este extrem de clar: sa castige Formula 1 in trei ani. Avand

Chiar esti orientat spre client?

Chiar esti orientat spre client?

<p> <strong>Desi companiile vorbesc mereu despre faptul ca pun clientul in centrul tuturor actiunilor lor, realitatea ii contra zice de cele mai multe ori. E timpul sa schimbati asta si sa faceti cu adevarat din clientul vostru stapanul vostru. </strong></p> <p>  </p> <p> Toti sustinem ca suntem orientati spre client. Unii chiar precizam acest lucru in declaratia de principii etalata