Interviuri MarComm Marketing Tech

George Mușat, Publicis Media: Marketing pentru era Machine Learning

20 dec. 2022 2 min

George Mușat, Publicis Media: Marketing pentru era Machine Learning

Reading Time: 2 minute

Business Compass este un algoritm complex de planificare și previzionare ce include atât rezultate din studiile de marketing mix modelling și indicatori de brand, cât și date despre dinamica pieței de interes și condițiile economice. Despre acest tool și despre algoritmul Location Radar ne-a oferit mai multe informații George Mușat, Head of Business Analytics la Publicis Media.

Cum se diferențiază Business Compass de restul studiilor voastre?

Business Compass este cel mai complex algoritm dezvoltat de Publicis Groupe România, ce integrează date cu privire la principalii indicatori macroeconomici din studii de marketing mix modelling (care oferă informații despre impactul diferitelor tactici de marketing și asupra cuantumului vânzărilor) și brand tracking pentru a crea o imagine completă asupra tuturor aspectelor ce țin de business în relație cu pârghiile avute de departamentul de marketing. Prin intermediul acestuia se pot crea scenarii complexe care să ia în considerare atât posibilele mișcări ale pieței, cât și optimizarea propriilor resurse pentru a obține rezultate maxime.

În ce moment al businessului se aplică cel mai bine și de ce?

Business Compass poate fi folosit nu doar ca suport pentru elaborarea strategiilor de business, ci și ca instrument de monitorizare a rezultatelor implementării deciziilor, deoarece fluxul de date către acesta este continuu. Mai mult, acesta este proiectat modular, astfel încât clienții noștri pot opta doar pentru ceea ce li se potrivește. În plus, chiar dacă fluxul de informație este comun tuturor proiectelor datorită utilizării unor seturi de date similare, de fiecare dată când setăm Business Compass pentru un alt client, adaptăm algoritmii de calcul astfel încât să obținem precizie maximă.

Ce ne poți spune despre Location Radar și importanța acestuia pe piața din România?

Location Radar este instrumentul dezvoltat de noi pentru a monitoriza în timp real recenziile consumatorilor cu privire la fiecare dintre locațiile unde activează atât clienții noștri, cât și ceilalți jucători din categorie. Pentru a îmbunătăți acționabilitatea datelor brute, am dezvoltat un algoritm de machine learning pentru clasificarea acestora, oferind clienților noștri o perspectivă de ansamblu asupra tonului și subiectelor menționate, generând direcții de îmbunătățire a experienței consumatorilor pentru fiecare locație deținută.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: