Stiri Business Companii Tech

Publicis preia Profitero, platformă globală de ecommerce intelligence

2 iun. 2022 2 min

Publicis preia Profitero, platformă globală de ecommerce intelligence

Reading Time: 2 minute

Publicis Groupe a preluat achiziția Profitero, o platformă globală SaaS lider în domeniul ecommerce intelligence, care ajută brandurile să accelereze vânzările și profitabilitatea. 

Soluțiile Profitero oferă informații utile și vizibilitatea produselor pentru un număr de peste 4.000 de branduri și 70 de milioane de produse, totul pe mai mult de 700 de site-uri de retail, în peste 50 de țări, în fiecare zi.

Nucleul de analiză

Pe măsură ce granițele dintre cumpărăturile offline și cele online se estompează din cauza vânzărilor influențate de mediul digital, oferta Profitero de analiză a comerțului electronic și omnichannel permite mărcilor să anticipeze, să activeze și să automatizeze următoarele acțiuni pentru a alimenta o creștere profitabilă pentru fiecare articol din catalogul lor de produse. 

Prin alăturarea forțelor cu Publicis Groupe, Profitero va avea acces la resursele și expertiza necesare pentru a-și extinde nucleul de analiză. Ca urmare, va deveni prima platformă globală de comerț care va oferi cu adevărat putere brandurilor prin utilizarea inteligenței predictive pentru a oferi cea mai bună experiență de produs, optimizarea conținutului, creșterea rezultatelor căutării organice, compararea prețurilor cu cele ale concurenților, monitorizarea disponibilității produselor și urmărirea evaluărilor și recenziilor clienților, printre alte caracteristici.

Patru piloni cheie

Profitero va rămâne o companie axată pe produse în cadrul Publicis, condusă de directorul general Bryan Wiener și de președintele Sarah Hofstetter.

Wiener va raporta către președintele și directorul general al Publicis Groupe, Arthur Sadoun, care a declarat: “Prin adăugarea Profitero la activele noastre existente, suntem acum poziționați în mod unic în cadrul celor patru piloni cheie pe care clienții noștri trebuie să îi conecteze pentru a obține o parte din creșterea exponențială a vânzărilor online. Alături de noi, clienții noștri vor înțelege consumatorii și modul în care aceștia fac cumpărături mai bine decât oricine altcineva, datorită Epsilon; își vor optimiza catalogul de produse online, datorită Profitero; își vor optimiza cheltuielile online cu retailerii, datorită CitrusAd și dimensiunii Publicis Media. Și vor putea oferi experiențe unice, creative clienților, prin intermediul unor platforme susținute de expertiza Publicis Sapient. ”

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: