Stiri Digital MarComm Publicitate

Publicis și Digitas România lansează pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de măsurare a bunăstării la oraș

17 oct. 2022 3 min

Publicis și Digitas România lansează pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de măsurare a bunăstării la oraș

Reading Time: 3 minute

Despre București și marile orașe s-au spus multe povești, dar realitatea o trăim zi de zi, prin toate simțurile. O vedem în arhitectura interbelică, în adierea teilor din Cișmigiu, dar și în noxele din intersecții. O simțim cum se scurge și cu încetinitorul din troleu. Este povestea vieții noastre, cu bune și cu rele. Ne-am obișnuit să măsuram distante în timp și pași, să măsuram și prețul apartamentelor pe metru pătrat.

Creat de Publicis și Digitas România pentru Storia.ro, indicele T.R.A.I. ia pulsul principalelor coordonate ce influențează calitatea vieții într-un oraș, calculându-le și ierarhizându-le la nivel lunar. Index-ul se bazează pe multiple surse de date care se înnoiesc și se procesează continuu și este, în acest moment, disponibil pentru aproape 500 de cartiere din tara. Datele sunt organizate într-un mod simplificat pe https://trai.storia.ro, creând un raport al cartierelor cu cel mai bun nivel de trai pe orașe sau la nivel național.

„Există foarte puține date despre calitatea vieții în cartierele din România, iar țară această are nevoie stringentă de un astfel de instrument. Uitându-ne la cum își caută oamenii casă pe care să o transforme în acasă, ne-am dat seama că nici pozele cu apartamente, nici descrierile de pe site-uri sau părerile prietenilor nu sunt de ajuns. E nevoie de un întreg arsenal de indicatori care să reflecte calitatea vieții, nu doar cel pur economic,” a spus Raluca Kovacs, Chief Strategic Officer la Publicis.

T.R.A.I este un organism viu, menit să calculeze și să determine un alt nivel de trăi. De aici și campania de comunicare ce își propune să aducă în pop-culture și pe agenda publică discuția despre ce înseamnă nivelul de trăi și de ce acesta se rezumă doar la niște termeni economici și atât.

„Oamenii vor să știe, dincolo de cum arată casă, cum se trăiește în zona respectivă, cât de liniștit e pe timp de noapte acolo, cât de departe e primul parc sau prima piață, dacă există acces la școli și grădinițe și cât de poluată e zona în general. Așa a venit ideea platformei T.R.A.I prin care oamenii pot vedea cum e viață în zonele din orașele mari din capitală din punct de vedere Trafic, Repere (culturale și urbane), Calitatea Aerului și Prețul pe metru pătrat al imobilelor,” a declarat Miruna Dumitrescu, Group Creative Director la Publicis.

Publicis și Digitas România lansează pentru Storia.ro T.R.A.I. Index,

„Vorbim, practic, despre lansarea unui instrument de business, care aduce un avantaj competitiv brandului Storia.ro în piață și care, cel mai important, va schimbă felul în care ne uităm la achiziția de imobiliare. Pe https://trăi.storia.ro, publicul va descoperi un instrument care adaugă un nou reper în piață de real-estate, unul care va schimbă viață în oraș în bine și va educa populația,” a spus Alexandra Caciur, Head of Dată & Business Intelligence Digitas.

„Ce este extraordinar și unic în legătură cu această campanie este faptul că am pornit să gândim brieful nu atât din perspectiva a ceea ce transmite Storia.ro către consumator, ci ceea ce poate face Storia.ro pentru consumator. Și așa s-a născut T.R.A.I. – un tool care va crește, se va îmbogăți cu informații utile, tocmai prin conectarea lui cu utilizatorul și nevoile lui. Campania de comunicare este și ea una atipică, mesajul nostru fiind transmis prin piese muzicale ce reflectă „viață la oraș” cu tot pitorescul ei,” a declarat Emanuela Ionescu, Senior Client Lead la Publicis.

Parte componenta a proiectului, piesa „București” aduce subiectul în discuție într-un mod entertaining și relevant pentru tot ceea ce înseamnă publicul urban. Piesa are și un lyric video care prezintă cele mai simbolice elemente ale cartierelor bucureștene și pun în valoare insight-uri savuroase, din versuri.

„Mă bucur că, în echipă, am reușit să lansăm nu doar o altă campanie, ci un instrument care poate schimbă fundamental procesul de căutare a unei locuințe. Suntem hotărâți să ducem povestea T.R.A.I. și mai departe, adăugând noi orașe, cartiere și indicatori pe viitor. Mulțumesc mult agențiilor implicate care au lucrat la acest proiect atipic cu un entuziasm și o motivație mai rar întâlnite în industrie!” a spus Monica Dudău, Marketing Manager Storia.ro & OLX Real Estate – OLX Group.

Indexul T.R.A.I. reprezintă un nou reper de luare de decizii în imobiliare, cu potențial investițional și decizional la nivel de dezvoltare și administrație locală. 

Echipa Publicis:

Miruna Dumitrescu – GCD, Monica Felea – Copywriter, Ionică Dogaru – Art Director, Vanesa Panait – Digital Copywriter, Alexandru Tofan – Art Director, Marius Fărcășanu – Digital Designer, Alexandra Hatmanu – Digital Client Manager, Roxana Bularca – Digital Client Manager, Ema Ionescu – Sr. Client Lead, Raluca Kovacs – Chief Strategic Officer.

Echipa Digitas:

Ana Blas – Business Analyst, Mădălina Tătaru – Innovation Manager, Vlad Dobrescu – Sr. Web Developer, Călin Buzea – Managing Director, Alexandra Caciur – Head of Dată & Business Intelligence.

Parteneri:

MSL The Practice: Alina Jijău – Head of Consumer Department, Camelia Eremia – Client Service Director, Alexandra Nedelcu – Sr. PR Manager.

Muzică: Ironic Distors; versuri: Utopia Balcanic; animație: Mad Animator Echipa Storia.ro & OLX Real EstateMonica Dudău – Marketing

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: