Patria Bank vinde un portofoliu de creanţe neperformante de 502 mil. lei

Patria Bank vinde un portofoliu de creanţe neperformante de 502 mil. lei

Deloitte România și Reff & Asociații, membră a rețelei globale Deloitte Legal, au asistat Patria Bank în vânzarea unui portofoliu de creanțe neperformante în valoare nominală totală de 502 milioane de lei către societăți din grupul KRUK. Portofoliul scos la vânzare a fost segmentat în două tranșe, fiecare dintre acestea fiind vândută în urma unui proces competitiv dedicat de selectare

Tehnologia și retailul, cele mai dinamice sectoare pe piața de M&A

Tehnologia și retailul, cele mai dinamice sectoare pe piața de M&A

Piaţa de fuziuni şi achiziţii (M&A) va însuma în jur de 100 de tranzacţii în 2019, păstrând o tendinţă similară cu cea din perioada 2008-2018, potrivit estimărilor departamentului de Consultanţă Financiară din cadrul Deloitte România. Cele mai dinamice sectoare pe piața de fuziuni şi achiziții în 2019 vor fi tehnologia, retailul, industria farmaceutică și servicii medicale, bunuri de larg consum

În liga mare a fondurilor de investiții

În liga mare a fondurilor de investiții

Pe fondul unei economii stabile în regiune și a indicatorilor macroeconomici în creștere, România a câștigat încrederea investitorilor, devenind astfel o piață principală în zonă, alături de Polonia, potivit Deloitte Central Europe Private Equity Confidence Survey. “Printre cele mai mari tranzacții încheiate în ultima perioadă se numără achiziția Profi de către MEP sau achiziția de către Allianz Capital Partners a

Apetit puternic pentru tranzacții în Europa Centrală

Apetit puternic pentru tranzacții în Europa Centrală

Activitatea de private equity din Europa Centrală prinde avânt, cu un index al încrederii mai puternic decât la ultima ediție a studiului Deloitte Central Europe Private Equity Confidence Survey. Declinul activității de private equity în perioada post-Brexit a pare a fi mai degrabă o pauză decât o paralizie, în special în Europa Centrală, unde activitatea de la sfârșitul anului trecut

Campioni la vânzarea de credite neperformante

Campioni la vânzarea de credite neperformante

România a fost campioana Europei Centrale și de Est la vânzarea de portofolii de credite neperformante (NPL), cu tranzacții încheiate în valoare de 3,5 miliarde euro în 2015 și 2016, arată raportul anual Deloitte NPL Study. Europa Centrală si de Est a beneficiat de un interes crescut al investitorilor și de o activitate bancară mai intensă datorită îmbunătățirii condițiilor economice

Anul achiziţiilor în sectorul bancar

Anul achiziţiilor în sectorul bancar

Avem tranzacții în desfășurare în sistemul bancar local, anul acesta urmând să fie cumpărate mai multe bănci, spune Radu Dumitrescu, partener departamentul de suport în tranzacții în cadrul firmei de consultanță Deloitte. “S-ar putea să vedem  și niște bănci tranzacționate (anul acesta n.r.), mai mult de una – două”, a declarat Radu Dumitrescu, la o conferință de presă. El a

Schimbari in echipa Deloitte Romania

Schimbari in echipa Deloitte Romania

Ca urmare a extinderii portofoliului de clienti si a pozitiei sale pe piata, Deloitte Romania anunta investitii semnificative in serviciile sale de Consultanta Financiara. Incepand cu 1 iunie 2016, Lars Wiechen va prelua rolul de Partener coordonator in departamentul de Consultanta Financiara al Deloitte Romania. Lars si-a inceput activitatea la Deloitte in noiembrie 2014 ca Partener in departamentul de  Evaluare

Romania, campioana ECE la vanzarea de credite neperformante

Romania, campioana ECE la vanzarea de credite neperformante

Piata portofoliilor de credite neperformante din regiune (NPL) a castigat teren in 2015, iar Romania apare in topul regional al Europei Centrale si de Est, cu vanzari estimate (ce includ tranzactii in derulare la sfarsitul anului) de 2,5 miliarde euro, potrivit studiului Deloitte Deleveraging Europe 2015-2016. “Daca comparam volumul creditelor neperformante (NPL) tranzactionate in Romania in ultimii doi ani cu

Farmaciile Dona, la un click distanta

Farmaciile Dona, la un click distanta

Reteaua de farmacii Dona a investit 40.000 de euro in lansarea magazinului online www.Donaonline.ro. Decizia este o continuare a procesului de rebranding demarat de Dona in 2014, prin care se urmareste modernizarea imaginii brandului si alinirea la noul slogan – ”o farmacie cum toate ar trebui sa fie”. Proiectul urmareste atragerea unui segment de public interesat de un canal alternativ