Bannere vs. Native Ads – principalele diferențe
În timp ce bannerele sunt mai degrabă panouri publicitare online, native ads tind să fie bogate în conținut text și să...
În timp ce bannerele sunt mai degrabă panouri publicitare online, native ads tind să fie bogate în conținut text și să...
Compania Kantar, lider global în abordări analitice bazate pe date și consultanță de brand, anunță disponibilitatea Link AI, soluția sa de pre-testare...
2020 a fost anul în care YouTube a atins un număr record de români activi în platformă: 12 milioane lunar, dar...
Coca-Cola România a lansat o nouă campanie de Sărbători construită în jurul unui spot de sezon, sub sloganul "Crăciunul acesta, oferă...
Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown. Raportul, intitulat...
Adolescenții se dovedesc a fi o provocare pentru publicitari. Aceștia reprezintă generația cel mai greu de atras. Dintre toate generațiile, printre...
ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, implineste 10 ani. Pentru al zecelea an consecutiv, ADfel demonstreaza cum arata publicitatea...
Reclama este sufletul comertului. Nimic mai adevarat, mai ales intr-o perioada dificila. Televiziunele sunt inundate de reclame, chiar si presa tiparita...
Un procent 9% din tot traficul de internet din Romania se genereaza de pe dispozitive mobile (5% de pe smartphone-uri si...
<p> <strong>Sunt produsul exclusiv al unui nou sistem de functionare a societatii si au un avantaj urias fata de marketeri si...