Când încrederea nu mai este asigurată

Când încrederea nu mai este asigurată

Într-un business al încrederii, industria locală a asigurărilor se confruntă cu o criză gravă de imagine. Dacă este întrebată despre problemele pieței locale a asigurărilor, Florentina Almăjanu este nevoită să vorbească destul de des despre faliment și neîncredere, într-o industrie în care reputația e esențială. De altfel, directorul general al Uniunii Naționale a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România

Virgil Şoncutean, noul CEO al Allianz-Ţiriac Asigurări

Virgil Şoncutean, noul CEO al Allianz-Ţiriac Asigurări

Virgil Şoncutean a preluat, de la 1 septembrie, funcţia de Director General al Allianz-Ţiriac Asigurări. Virgil Şoncutean deţine o experienţă profesională de peste 15 ani în cadrul Grupului Allianz, experienţă dobândită atât pe plan local, cât şi pe plan internaţional. În perioada 2001-2006, timp de 6 ani, acesta a activat în Allianz-Ţiriac, în cadrul ariei Vânzări şi Managementul Vânzărilor. În

Reputatia, esentiala in industria asigurarilor

Reputatia, esentiala in industria asigurarilor

Asiguratorii vand promisiuni pentru viitor, noi asiguram pentru clientii nostri valoarea, activele, dar si viata si sanatatea lor, considera Remi Vrignaud, presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurari din Romania (UNSAR), care recunoaste ca 2015 a fost un an marcat de cazuri de reputatie negativa in industria locala a asigurarilor. “Social media a devenit un instrument de a influenta foarte

Allianz-Tiriac – profit operational consolidat de 26 mil. lei in T1

Allianz-Tiriac – profit operational consolidat de 26 mil. lei in T1

Allianz-Tiriac a subscris in primul trimestru prime de asigurare in valoare de 299 milioane de lei, in urcare cu 9% fata de martie 2015, iar profitul operational consolidat a atins 26 milioane de lei, cu 11 milioane de lei mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2015, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Trimestrul I al acestui an este

Focus pe digitalizare

Focus pe digitalizare

Digitalizarea proceselor companiei, de la cele de vanzare, pana la procesele de solutionare a daunelor a reprezentat o directie prioritara pentru Allianz-Tiriac in 2015, obiectivul final al companiei fiind acela de a deveni cat mai transparenti si accesibili pentru client, atat in procesul de vanzare, cat si la solutionarea daunelor, arata asiguratorul, intr-un comunicat de presa. ”Digitalizarea este o tendinta