TOP PR România 2018

TOP PR România 2018

McCann PR este agenția care ocupă prima poziție în TOP PR România, studiu realizat pentru al șaselea an consecutiv de Biz și Unlock Market Research. Următoarele poziții sunt ocupate de MSL The Practice, Golin, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, GMP PR, SmartPoint, Dăescu Borțun Olteanu, Oxygen PR și Republika. Top 30 de agenții de PR, realizat de Biz și

Parteneriatul care incepe cu “Amintiri din Copilarie”

Parteneriatul care incepe cu “Amintiri din Copilarie”

Republika preia contul Lagardère Travel Retail, care administreaza magazinele news & convenience Inmedio si Relay si brandurile food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe si Furore!. Serviciile oferite includ strategie si consultanta in comunicare, creatie si dezvoltare de campanii, implementare in-store, dar si comunicare digitala si social media. Cel mai nou proiect lansat de Republika impreuna

Bogatiile Byzantului, in zece restaurante din Bucuresti

Bogatiile Byzantului, in zece restaurante din Bucuresti

Agentia Republika lanseaza pentru Byzantium, o gama de vinuri care se gaseste doar in HoReCa, aflata in portofoliul Halewood Wines, campania “Descopera bogatiile Byzantului!”. Foto: ©Marin Conic | Dreamstime.com Vinurile Byzantium au in luna iunie preturi promotionale si cadouri garantate in 10 restaurante de top din Bucuresti. Fiecare dintre restaurantele participante la campanie ofera ocazia de a incerca la preturi atractive

Noaptea devoratorilor

Noaptea devoratorilor

Noaptea Devoratorilor de Publicitate, eveniment care anul acesta are loc pe 7 noiembrie, la Sala Polivalenta, are un nou site, www.devoratori.ro, dezvoltat in html5 si optimizat pentru dispozitive mobile de agentia Republika. “Este al doilea an consecutiv cand Republika ramane partenerul ‘Noptii’ si se ocupa de comunicarea digitala cu publicul devorator, imaginand si redesenand, cu originalitatea caracteristica, proiectia online a

Rebranding si extindere in industria de comunicare

Rebranding si extindere in industria de comunicare

Agentia de social media Republika Interactive isi schimba numele in Republika – agentie de comunicare cu ADN digital si isi lanseaza propria divizie de PR. Noua divizie este condusa de Zenovia Grama, un specialist cu o experinta de zece ani in comunicare, pana in prezent dezvoltand si implementand strategii de comunicare pentru companii precum: Forum Film, Baneasa Shopping City, Cine