Culegatorii de curaj de la Piraeus

Culegatorii de curaj de la Piraeus

Piraeus Bank Romania si “Curaj Romania”, comunitatea initiata de banca, lanseaza campania “Culegatorii de Curaj”. Campania aduce in prim plan prin intermediul aplicatiei cu acelasi nume proiectele si initativele curajoase din diverse domenii (Social, Educatie, Sanatate, Antreprenoriat, Sport sau Cultura), asa cum sunt propuse ele de utilizatorii aplicatiei si de orice roman dornic sa sustina si sa incurajeze curajul in

Rogalski Damaschin PR si GolinHarris, pe scena SABRE EMEA 2014

Rogalski Damaschin PR si GolinHarris, pe scena SABRE EMEA 2014

Rogalski Damaschin Public Relations a castigat marele trofeu SABRE Awards la categoria Public Affairs pentru campania “Coalitia pentru o Noua Preventie 2013”, iar GolinHarris a castigat SABRE EMEA, trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY. Initiata de “Fundatia Pretuieste Viata”, campania dezvoltata de Rogalski Damaschin Public Relations a convins autoritatile din Romania

Viitorul suna Goodvertising

Viitorul suna Goodvertising

<p> Despre goodvertising si viitorul brandurilor, intr-un interviu acordat de <a href=”http://www.thomaskolster.com”>Thomas Kolster</a>, autor al lucrarii <a href=”http://www.goodvertising.info”>Goodvertising</a>, fondator al agentiei <a href=”http://www.goodvertisingagency.com”>Goodvertising</a> si al platformei <a href=”http://www.wheregoodgrows.com”>WhereGoodGrows.com</a>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Oamenii sunt din ce in ce mai interesati de branduri care dau ceva in schimb societatii. Ce crezi ca determina cel mai mult aceasta schimbare sociala? </strong></p> <p> Pe