Muzeul Tricolorului, cu povești despre patriotism colectate de ROM

Muzeul Tricolorului, cu povești despre patriotism colectate de ROM

ROM colectează povești adevărate despre patriotism, pe care le va expune într-un loc creat special pentru asta: Muzeul Tricolorului. Realizat de către ROM, cu ocazia Centenarului, muzeul va fi deschis publicului în perioada 01-02 decembrie 2018, la Palatul Universului, sala Mezanin. Poveștile, însoțite de o fotografie reprezentativă, pot fi înscrise pe www.doar-tricolor.ro până pe 16 noiembrie inclusiv. La finalul perioadei,

Asta-i România, ia cu ROM!

Asta-i România, ia cu ROM!

Cea mai recentă campanie de imagine lansată de brandul ROM Autentic, batonul de ciocolată din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producător de dulciuri din România, poartă în continuare semnătura agenției McCann Worldgroup România. După deja celebrele campanii American ROM sau Bucharest, not Budapest, McCann a venit cu o nouă propunere creativă ”Asta-i România”, o campanie de conştientizare a

Informații despre români, de la un Rombot autentic

Informații despre români, de la un Rombot autentic

România este prima țară din lume care va avea un ambasador virtual. Se va numi Rombot și este un exemplar de inteligență artificială pe care îl vom putea învăța cu toții ce înseamnă România și a fi un român adevărat. După ce va acumula suficiente informații, acesta va putea promova imaginea națională în rândul străinilor, oferindu-le informații despre țara noastră.

Ciocolata cu dragoste de performanta

Ciocolata cu dragoste de performanta

Schimbarea aduce provocari, dar si oportunitati. Este si cazul lui Mihai Georgescu, unul dintre cei mai longegivi manageri din FMCG, care a ajuns in fruntea companiei Kandia Dulce dupa mai mult de 20 de ani la Wrigley Romania. Dupa atatia ani la Wrigley Romania, cum ati ales Kandia Dulce? Cred ca, dupa 21-22 de ani, pana la urma resimti nevoia

Top 50 Branduri Fascinante in Romania

Top 50 Branduri Fascinante in Romania

<p> <strong>Din oceanul de branduri care ne asalteaza zi de zi, se desprinde un grup aparte, care ocupa un loc special in mintea si sufletul nostru. Un studiu realizat de Unlock Market Research in exclusivitate pentru revista Biz dezvaluie pentru al doilea an consecutiv brandurile care ii fascineaza pe romani.</strong></p> <p>  </p> <p> Primele 10 marci din clasamentul acestui an