Marketing Stiri

Informații despre români, de la un Rombot autentic

29 nov. 2016 2 min

Informații despre români, de la un Rombot autentic

Reading Time: 2 minute

România este prima țară din lume care va avea un ambasador virtual. Se va numi Rombot și este un exemplar de inteligență artificială pe care îl vom putea învăța cu toții ce înseamnă România și a fi un român adevărat. După ce va acumula suficiente informații, acesta va putea promova imaginea națională în rândul străinilor, oferindu-le informații despre țara noastră.

Rombot-ul va fi lansat pe 1 decembrie de către marca Rom Autentic, împreună cu McCann Worldgroup România. Începând cu această dată, doritorii vor putea interacționa cu el pe site-ul proiectului. Acesta le va adresa o sumedenie de întrebări despre români: care sunt preferințele lor culinare, ce sporturi le plac și multe altele. Răspunsurile pe care le va primi vor fi procesate și utilizate pentru a răspunde, mai departe, întrebărilor primite de străinii. De exemplu, dacă majoritatea românilor îi spun Rombot-ului că Vatra Dornei este cel mai frumos loc din România, Rombot-ul va recomanda tuturor străinilor să viziteze acel loc.

„Putem să îl vedem și ca pe cel mai mare experiment social din lume. Rombot e ca un copil. Un copil pe care îl cresc 19 milioane de oameni. Fiecare îl învață ce consideră el că e important, ce consideră că ne definește pe noi ca nație. Cum îl creștem, așa îl avem. O să înjurăm, atunci o să învețe să înjure. O să vorbim despre lucruri frumoase, atunci o să știe să facă recomandări frumoase. E ca o oglinda a societății noastre”, declară Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România.

În „anatomia” Rombot-ului stau câteva luni de pregătire și programare. Vizitatorii site-ului vor fi întâmpinați de o interfață similară unui chat, dar, în spate, un algoritm de programare va permite învățarea informațiilor primite și utilizarea lor pentru formularea răspunsurilor viitoare.

„Ne propunem să transformăm Rombot într-un produs digital de promovare de țară, care are scopul unic de a ne promova, pe noi, românii, exact așa cum suntem. Desigur, întrebarea e, ce îl vor învăța până la urmă românii”, adaugă Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM//McCann România.

În lunile următoare, Rombotul va vorbi cu românii și va învăța de la aceștia cât mai multe date caracteristice despre ei și despre România. Începând cu anul viitor, străinii vor putea intra pe site și îl vor putea întreba pe Rombot orice despre țara noastră și locuitorii săi.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: