Calitate pe plus

Calitate pe plus

Activitatea de customer service in lumea de business s-a schimbat. Serviciile nu mai reprezinta un simplu moft, au devenit o necesitate comerciala. Serviciile de calitate reprezentau in trecut un “factor de igiena”, ceva ce trebuia sa faci pentru a evita plangerile si pentru a-ti pastra clientii existenti.  de Ron Kaufman  Departamentul de Customer service era deseori tratat ca ultimul vagon

Servicii superioare, cu Ron Kaufman

Servicii superioare, cu Ron Kaufman

Autorul best-seller-ului “Uplifting Services” si unul dintre cei mai apreciati profesionisti in domeniul customer service-ului, Ron Kaufman vine in Romania si va sustine pe 12 noiembrie workshop-ul “The Secrets of Superior Service”. Printre clientii pentru care a lucrat Ron Kaufman se numara agentii guvernamentale si companii multinationale (guvernul Singapore, Singapore Airlines, Xerox, Nokia Siemens Networks, Marina Bay Sands, Wipro, Federal

Ron Kaufman: „Pentru a-ti mentine clientii traditionali trebuie sa urci pe scara valorii clientilor”

Ron Kaufman: „Pentru a-ti mentine clientii traditionali trebuie sa urci pe scara valorii clientilor”

Ron Kaufman, cel mai cunoscut consultant la nivel international in Cultura serviciilor va sustine pe 31 octombrie „Service Leadership Workshop”, eveniment care se adreseaza companiilor si leaderilor din top management. Kaufman a vorbit in exclusivitate cu echipa Biz despre importanta serviciilor superioare si felul in care acestea pot schimba soarta companiilor. In ce consta mai exact termenul de „servicii superioare”